Beauty

Beauty: Prodent White Now Men

Verveeld zap ik van het ene, naar het andere kanaal. Niets op tv zoals altijd. Opeens blijf ik hangen bij een reclame. Normaal zap ik altijd weg bij reclames, maar deze keer niet. Het gaat namelijk over witte tanden. Zoals jullie misschien weten, heb ik een obsessie voor witte tanden. Maar mijn mond valt open van verbazing door de reclame. De reclame richt zich namelijk op tandpasta speciaal voor mannen! Ben je benieuwd naar deze tandpasta? Lees dan verder!

Schermafdruk 2015-02-02 23.59.22

Mijn reactie was precies zoals Birgit hierboven! Serieus Prodent? Alsof vrouwen geen witte tanden willen! Waar blijft de emancipatie van de vrouwen? Waarom doen jullie dit toch Prodent? Om deze vraag te beantwoorden, deed ik wat research. Ik kwam op het volgende uit.

prodent-e1421749389517

Prodent heeft onderzoek onder de vrouwen gedaan, om achter te komen wat hun grootste afknapper bij de mannen zijn. Zo komen ze op de volgende top 5 afknappers:

  1. Uit de mond stinken
  2. Een slecht gebit
  3. Gele tanden
  4. Stinkvoeten
  5. Teveel lichaamshaar

En wat valt jullie op van de top 5 dames (en heren)? Van de top 5 uiterlijke kenmerken die voor vrouwen als grootste afknapper bestempelen, heeft de top 3 betrekking op de mond en glimlach van de man!

image58

Volgens de Brand Manager van Unilever: “Mannen hebben over het algemeen gelere tanden dan vrouwen. We nemen het er meer van, roken en drinken meer”, vertelt Thijs Sleddering. “Mannen hebben daarom een krachtigere whitening formule nodig om hetzelfde effect te bereiken als vrouwen.” Vanuit die bevinding besluitt Prodent de allereerste tandpasta speciaal voor mannen te ontwikkelen.

Dus wacht, dames en heren, Prodent heeft eigenlijk de Prodent White Now Men ontwikkelt, om vooral bij de dames in de smaak te vallen? Oke nu snap ik hun beweegreden, maar waar blijft whitening tandpasta speciaal voor vrouwen?! Ik wil ook witte tanden!

Voor de dames die voor hun vriend de Prodent White Now Men willen kopen. Vanaf januari is Prodent White Now Men verkrijgbaar in Nederland bij supermarkt en drogist voor een adviesverkoopprijs van €3,99.

Wat vind jij van de Prodent White Now Men?

5 thoughts on “Beauty: Prodent White Now Men

  1. Ja je moet toch producten verkopen het is vooral een reclame stunt om hun product aan de man brengen. je heb veel voor de vrouwen maar weinig voor de man je kan natuurlijk ook gewoon de tandpasta van de man gebruiken krijg je ook wittere tanden.

  2. Oke, nu begrijp ik wat beter waarom ze zich alleen op mannen richten, maar damn.. ik blijf het maar raar vinden. Plus ik wil ook witte tanden 😦 Jarenlang zwarte thee drinken vindt mijn gebit helaas niet zo leuk..

Geef een reactie

