Tag

TAG || Wie – Wat – Waar – Wanneer – Waarom

En nu is het aan de beurt voor een tag! Een zelfverzonnen tag, waarbij ik vijf w-vragen beantwoord. Het zijn vragen die ik altijd bij andere mensen afvraag. Ook Voor de blogger die het willen overnemen; neem het gerust over! Ben je benieuwd naar mijn vijf w-vragen? Lees dan verder!


Wie is jouw held? Makkelijk, mijn moeder! Waarom? Omdat ik precies later zoals mijn moeder wil worden. Mijn moeder heeft ook heel veel opofferingen gedaan om mij op te voeden. En door haar ben ik de persoon geworden die ik nu ben.


Wat moet er in jouw tas zitten? Bubblicious Strawberry Kauwgom, Sportlife Kauwgom, handontsmetting gel en mijn favoriete parfum Lolita Lempicka! Zonder kauwgom voel ik mij nutteloos. En zonder mijn handontsmetting gel en mijn favoriete parfum heb ik een onfrisse gevoel haha 😀


Waar word jij blij van? Oei, dat zijn wel heel veel dingen! Even een opsomming van de dingen waar ik blij van word!

  • Mijn moeder
  • Mijn vriendinnen
  • Shoppen
  • Nieuwe kleding
  • Een lief Whatsapp-bericht
  • Complimenten
  • Cool Best Mango drinken (ik kan daar serieus blij van worden haha)
  • Bubblicious Strawberry Kauwgom
  • Vakantie
  • Reacties van jullie lezers en volgers

Wanneer is de laatste keer dat je gehuild hebt? Poeh, daar moet ik goed over nadenken! Ik ben gelukkig geen snelle huiler. Alles opkroppen past bij mij beter. Maar dat was denk ik toen ik erge ongesteldpijn had in augustus. Dat deed zo pijn, dat ik ervan moest huilen.


Waarom blog jij? Wauw, ik heb genoeg redenen waarom ik blog. Maar ik blog voornamelijk, omdat ik het een leuke bezigheid vind. Interactie met je lezers vind ik ook heel leuk. Verder vind ik de reacties van lezers altijd leuk om te lezen en dat motiveert mij om verder te bloggen!


Nou dit was mijn tag! Neem het gerust over. Sarah en Madeleine, sowieso wil ik dat jullie de tag ook doen! Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden! Wat vind jij van tags?

4 thoughts on “TAG || Wie – Wat – Waar – Wanneer – Waarom

Geef een reactie

