Bizarre Beauty

Bizarre Beauty: Vrouw lacht 40 jaar niet

Volgens Kim Kardashian DE manier om geen rimpels te krijgen; niet lachen. Tess Christian (50) draaft echter een stuk verder door. Zij zegt al 40 jaar niet te lachen, om zo rimpels te voorkomen. Dat schrijft het Britse Daily Mail.

Al 40 jaar zet Tess haar pokerface op. Volgens Tess zelf, de reden van haar jeugdige uiterlijk. Op tienjarige leeftijd besluit ze om haar lach uit haar leven te bannen. En dat komt niet eens om schoonheidsredenen. Het is een reactie op de strenge katholieke school waar zij op heeft gezeten.,,Ik heb geen rimpels, omdat ik mijn gezichtsspieren zo heb getraind dat ik daar complete controle over heb.” De vrouw krijgt regelmatig de vraag of ze botox heeft ingespoten. ,,Dat heb ik echt niet. Ik heb mijn uiterlijk te danken aan het niet lachen sinds ik een tiener was. Mijn toewijding heeft zijn vruchten afgeworpen. Er is geen rimpeltje te bespeuren in mijn gezicht. Het is een natuurlijkere manier dan botox en effectiever dan een dure creme of gezichtsbehandeling.”1422887405064
Meer vrouwen
Tess is niet de enige vrouw die deze uitzonderlijke ‘therapie’ toepast. Ook realityster Kim Kardashian heeft wel eens toegegeven om zo min mogelijk te lachen ‘omdat het rimpels veroorzaakt’. Volgens de Britse krant zijn er naast Tess nog meer vrouwen die de ‘anti-lach truc’ toepassen.

Sommige deskundigen geloven dat niet lachen inderdaad werkt voor huidverjonging. Dermatoloog Dr. Nick Lowe verteld: ,,Jezelf trainen om zo min mogelijk gezichtsuitdrukkingen te gebruiken, kan een effectieve anti-verouderings techniek zijn. Zonder twijfel zullen er actrices zijn die zich hier schuldig aan maken.”

B81aUCsCIAE5dl_
Ongezond
Psychologe Amanda Hills kan het echter iedereen afraden. ,,Lachen is goed voor je geest. Als je lacht maak je endorphine aan, een stofje waar je gelukkig van wordt. Hoe meer je glimlacht, hoe gelukkiger je jezelf voelt. Je vertelt je hersenen dat je gelukkig bent, zelfs bij een neppe glimlach.”

Als je niet lacht zullen je hersenen dit signaal dus niet oppikken, waarschuwt ze. Daarnaast zul je (vreemde) mensen volgens haar juist afstoten, omdat je depressief oogt.

Wat vind jij van het anti-lach truc?

Bron: Daily Mail

4 thoughts on “Bizarre Beauty: Vrouw lacht 40 jaar niet

  1. Wat een idioot zeg.. Plus ik geloof ik er niks van, want ze heeft echt zo’n botox mond die ze in 1982 duidelijk niet had. Dus zou me niks verbazen als ze zichzelf stiekem gewoon hier en daar wat heeft laten opknappen. Plus lachen is gezond en leuk. Wat heb je nou aan een paar rimpel minder als je geeneens volop van je leven kan genieten?

Geef een reactie

