Blog

Blogupdate: Blognaam

Lieve lezers en volgers,

Als eerste wil ik jullie bedanken voor de groeiende aantal bezoekers. Bedankt dat jullie allemaal mijn blog bezoeken! Maar ik wil graag jullie om hulp vragen!

Mijn twijfels om mijn blognaam te veranderen, speelt nu grote parten. Aan de ene kant wil ik deze blognaam behouden. Maar aan de andere kant denk ik aan om het te veranderen. Ik wil jullie, mijn lieve lezers en volgers vragen om mee te bepalen. Zal ik mijn blognaam veranderen; ja of nee? Hieronder kan je stemmen. Dus vinden jullie de blognaam Kaoutar Schrijft leuk? Of denken jullie; nee verander het?

Ik hoop dat jullie gaan stemmen!

3 thoughts on “Blogupdate: Blognaam

  1. wat bij jouw past dat weet alleen jij. Wacht even en de naam komt van zelf op. En als hij op komt schrijf hem op voor je het weet weet je het niet meer.

Geef een reactie

