News Flash

Newsflash: Marilyn Monroe Nieuw Gezicht Max Factor

Voor haar nieuwste campagnes heeft Max Factor een nieuw gezicht gevonden. En niet zomaar een! Het is namelijk.. Marilyn Monroe! Zij zal verschijnen als ‘Global Glamour Ambassador‘ in de advertenties en tv-campagnes. Volgens Max Factor een eerbetoon aan de wereldberoemde actrice en glamour woman die in 1962 overleed.

marilyn-monroe-gold-dress

De grote vraag is natuurlijk: Hoe komt het dat Max Factor wel haar gezicht mag gebruiken als ambassadrice? Chanel was toch haar voorgangster? Nou door een samenwerking aan te gaan met Authentic Brands Group, die alle rechten van Marilyn Monroe beheert. De wereldberoemde actrice en seksbom uit de jaren 50 en 60 gaat niet alleen een speciale lijn aanprijzen, maar staat volgens Max Factor voor het gehele merk.

max-factor01_844bf

De campagnes leggen vooral de nadruk op de transformatie van girl-next-door Norma Jeane Mortenson naar sekssymbool Marilyn Monroe. Haar iconische make-up look herkennen we ook terug in de make-up van Max Factor: ‘‘De rode lippen van Marilyn, haar lichte huid en haar dik aangezette ogen waren een belangrijk modebeeld in de jaren 40 en 50. En je ziet haar look tot de dag van vandaag nog steeds terug.”

max-factor02_844bfOm haar look te evenaren, komt Max Factor met een nieuwe campagne om de make-up producten te benadrukken. De Max Factor campagne zijn vanaf 6 januari wereldwijd te zien.

Wat vind jij van de keuze van Marilyn Monroe?

Advertisements

2 thoughts on “Newsflash: Marilyn Monroe Nieuw Gezicht Max Factor

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s