Blog/Tag

TAG || 2014

Gelukkig nieuw jaar allemaal! Wauw wat is het snel gegaan! Gisteren zag ik een 2014 tag van Madeleine. Heel leuk gedaan en ik dacht, waarom vul ik het niet in? Ik blik vandaag terug op 2014. Wat een jaar zeg, met veel hoogte- en dieptepunten. Ben je benieuwd naar mijn 2014? Lees dan snel verder! 😀

Goodbye-2014-1


Wat is je leukste herinnering uit 2014?
Poeh, ik heb zoveel leuke herinneringen! Maar als ik een moet kiezen, dan is het mijn vakantie naar Dubai! Al jaren roep ik dat ik naar Dubai wil gaan. Uiteindelijk heb ik als cadeau (voor mijn afstuderen, kom ik zo op terug) een reis naar Dubai gekregen van mijn ouders. Voor diegene die daar naartoe willen gaan, zeker doen! Het is zo mooi en leuk daar! En natuurlijk het behalen van mijn HBO Communicatie diploma. Het was een strijd, het afstuderen, maar ik ben nu zo blij dat ik uiteindelijk met grote opluchting mijn diploma op zak heb 😀

large (3)


Wat is het stomste wat je hebt meegemaakt in 2014?
Ehm dat is dan het verliezen van een goede vriend van mij.. En met verliezen bedoel ik niet dood ofzo, maar hij kiest ervoor om het contact met mij te verbreken. Heel jammer en een tijdje voelde ik mij ook best wel down. Nu denk ik; ach als hij wilt, dan mag hij altijd weer contact met mij opnemen. Ik ga hem niet achterna.

img_7765

Haha ik bedenk mij nog iets, maar dat is meer wat ik heel jammer vind. Ik had heel lang haar en ik heb met mijn stomme hoofd het kort laten knippen. Nu heb ik heel veel spijt want het groeit (naar mijn gevoel) maar niet!


Wanneer was je echt heel erg blij?
Oh dat is een makkelijke! Toen ik na mijn mondeling hoorde dat ze mij mochten feliciteren omdat ik geslaagd was! Ik was heel erg blij! Kon zelfs wel huilen haha 😀 Heb de examinatoren net niet geknuffeld haha :p

large (1)


Wat heb je geleerd in 2014?
Ehm om vooral mensen te loslaten. Ik ben daar totaal niet goed in. Op een gegeven moment verdwijnen mensen uit je leven.. Maar zoals Madeleine zei: als je mij in je leven wilt hebben, doe dan zelf ook een beetje moeite. Dus nu wil ik ook mensen achterlaten die geen moeite voor mij doen.

d8258742e9f1b7ed4a3773b3c347c702


ls je opnieuw iets mocht beleven, wat zou dat dan zijn?
Haha nou ik ga het weer herhalen, maar mijn reis naar Dubai! Oh wat heb ik ervan genoten zeg! Ik wil daar gewoon wonen en werken 😀 En dan neem ik al mijn vriendinnen mee haha 😀

sunset-ocean_00422033


Heb je nieuwe vrienden gemaakt in 2014?
Jazeker! Tenminste ik beschouw hun wel als vrienden haha :p Vooral hele leuke bloggers die ik nu dagelijks spreek! Madeleine is een vriendin van mij geworden. Verder Janie van Mijn Schrijfhoekje en oh ja mijn begeleidster van stage! Haar beschouw ik als mijn begeleidster/collega, maar ook als moeder en vriendin 😀

large (5)


Zou je 2014 over willen doen?
Absoluut niet! Waarom? Omdat ik 2014 achter mij wil laten. Een nieuwe jaar, nieuwe kansen en nieuwe mogelijkheden! Ik ben klaar voor het nieuwe jaar 😀
large

Ben jij veranderd in 2014?
Ehm ja denk het wel. Ik was vroeger wat naïever en dacht dat alle mensen het beste voor mij willen. Nu niet meer. Verder vind ik mezelf wat volwassener geworden. Ook vind ik dat ik wat meer zelfvertrouwen in mezelf heb. En.. ik schat mensen wat beter in!
large (1)

Wat is de belangrijkste les dat je hebt geleerd in 2014?
Nou voor deze vraag heb ik een mooie zin op internet gevonden:

Story of my life..

I have seen better days, but I have also seen worse. I do not have everything that I want, but I have what I need. I wake up with some aches and pains, but at least I woke up. My life may not be perfect, but I am blessed and healthy! Never give up your dreams!

large


Heb je goede verwachtingen in 2015?
Ja! Ik hoop dat 2015 mijn jaar word! Wat ik daarmee bedoel is minder tegenslagen! Voor zowel mij als al mijn vrienden. Verder hoop ik dat een goede vriendin van mij dit jaar afstudeert. Waar ik trouwens aan denk, is om te gaan reizen! Oh en nog een wens; dat ik niet meer single ben na dit jaar haha 😀

2015-01-01 19.49.12b


Wat zijn de plannen voor 2015?
Poeh! Nou ten eerste mijn blog groter maken. Mij meer richten op fashion. Een leuke baan vinden en de liefde van mijn leven tegenkomen! Oh en mijn haren goed laten groeien! Oh oh op reis gaan naar Bora Bora! Love that place *_*

2014-12-31 19.32.19


Wie wens jij een prettig 2015?
Iedereen! Ik wens iedereen een vredige en liefdevolle 2015! Vooral de mensen die het zwaar hebben of waarin hun land een oorlog woedt. Ik hoop dat er eindelijk vrede in de wereld zal komen (oke ik klink nu beetje beautypageant achtig -_-)

large (2)

Hoe was jouw 2014? En wat zijn jouw plannen voor 2015?

xoxo Kaoutar

6 thoughts on “TAG || 2014

  1. Ahhh wat lief meid! Echt goed van je dat je bent afgestudeerd 🙂 Ik hoop dat je vriendin ook gauw afstudeert!!!! Dubai lijkt mij ook zo heerlijk, haha lekker heet. Nou ik hoop dat je wensen mogen uitkomen en ga je nog door met je rubriek: single? Iig ik vind t ook leuk om jou te leren kennen! 🙂 heel veel liefs, xxx!

  2. Gefeliciteerd met heb behalen van je diploma en Dubai kan je heel rijk worden als je daar gaat werken en wonen je heb daar een shopping mal waar je u tegen zegt jij en Madeleine zullen daar heerlijk kunnen shoppen

  3. Dankje lieve Kaoutar! (er vanuit gaande dat je het over mij hebt, haha!) Als ik mijn diploma heb gaan we uitgebreid op mannenjacht voor je 😀 (Al ga ik je single life rubriek dan wel erg missen.) Mooi tekstje trouwens bij de les die je het afgelopen jaar hebt geleerd. Helemaal waar! En je bent inderdaad een stuk volwassener en zekerder over jezelf geworden het afgelopen jaar. En natuurlijk geweldig dat je bent geslaagd 😀 Ben nog steeds zo blij voor je!

Geef een reactie

