Blog/Win

Blog Update + Win: De Blog Bijbel

Lieve lezers en volgers,

Ten eerste wil ik je fijne Kerstdagen toewensen. Ik hoop dat je het allemaal leuk hebben gehad.

Blog Update

Nu over mijn blog update en het gaat over het volgende. Door persoonlijke omstandigheden ben ik vanaf januari afwezig. Daarmee bedoel ik dat ik voor een maand niet in staat ben om te bloggen. Februari ben ik weer terug!

Verder wil ik jou, ja jij, mijn lieve lezer en volger een oproep op jou doen. Ik wil jou vragen, of je mee wilt denken aan een nieuwe blognaam. Wat ik namelijk merk, is dat mensen het moeilijk hebben om mijn naam te typen of te spellen. Dus weet jij een leuke blognaam? Of is er een blognaam waarvan jij denkt; wow dit typeert jouw blog! Laat het mij weten! Ik hoor het namelijk graag van je.

tumblr_m7j1ok16mQ1r5f0jbo1_500

Win!

Om het nog leuker te maken, wil ik de deelnemers een beloning geven. Ik verloot namelijk een hele leuke boek. Ik noem het zelf de boek der blogboeken: De Blog Bijbel! Wil jij dit boek winnen? En een succesvolle blog krijgen? Plaats een reactie hieronder met blognamen die ik kan gebruiken. Ik zal in februari de winna(a)res bekend maken!

De actie duurt t/m 1 februari 2014

2 thoughts on “Blog Update + Win: De Blog Bijbel

  1. Hoi
    Ik heb voor jouw wel een paar leuke titels
    Beauty and fashion spot
    Inspiration and love blog
    Bizarre beauty Blog
    Beauty-fashion-trend Blog.

  2. Helllooooooooooo! (Zo daar had ik even zin in.) Noh, zo jammer dat je je naam gaat veranderen. Maar snap de reden wel. Ben zo gewend om jouw naam te schrijven dat ik even vergeet dat het een best aparte naam is, haha. Ik weet nog geen speciale naam, maar als ik iets weer geef ik het aan je door! En ik doe niet mee aan de winactie, want ik heb het boek al van jou en Linda gekregen 😀

Geef een reactie

