Apps

App: What to Wear

StyleDotMeInsideArticle2

Een kast vol kleding maar geen idee wat je aan moet trekken? Dan is de populaire What to Wear app helemaal jouw ding!

Whattowear5555

De app is volgens Styletoday een doorvertaling van een van de best bezochte rubrieken; What to Wear. De gratis app geeft in een oogopslag een complete outfit. De outfitsuggestie wordt elke dag door de moderedactie van Styletoday samengesteld en is dus altijd weather- én fashion proof! De nieuwe tip is elke avond om 19:00 beschikbaar voor de volgende dag. Wat ook handig is: alle kledingstukken zijn met een klik te bestellen via een webshop. De favoriete outfits zijn voortaan ook te bewaren en te delen. De app is beschikbaar voor zowel Iphone als Android.

appssss

Wat vind jij van deze app? En zou jij het downloaden?

 

6 thoughts on “App: What to Wear

      • Ik vind het echt bullshit! Het laat precies zien hoe de maatschappij aan het verdommen is… We moeten overal apps voor hebben tegenwoordig. Zelf nadenken wordt steeds lastiger voor mensen omdat de maatschappij zo modern ingericht is met snufjes en dingetjes zodat niemand meer na hoeft te denken. We worden luier en dommer daardoor…

  1. Het klinkt wel handig, maar ik vind vaak de outfits die dat soort websites samenstellen niet zo heel leuk. Of ik heb niks soortgelijks in mijn kast. Plus ik vind het leuker om zelf wat te bedenken. Ik heb liever een app waarbij je een kledingstuk kan kiezen en dat hij laat zien hoe je die het best kan combineren. Dus dat je zegt: overknee laarzen. En dat je dan meerdere voorbeelden krijgt over hoe je die het best kan combineren 🙂 Hmmm bestaat zoiets? Of moet ik gaan leren hoe ik apps moet ontwikkelen? Haha

Geef een reactie

