Blog

Blog update

Lieve lezers en volgers,

In verband met een drukke laatste dagen heb ik niet kunnen bloggen. Mijn excuses daarvoor. Vanaf vandaag 5 oktober 2014 ben ik namelijk voor een maand op vakantie. En met inpakken en opruimen is het heel hectisch allemaal geweest en was ik te moe om iets te plaatsen. Hierdoor ben ik dus ook in de maand oktober niet in staat om te bloggen of om jullie blogs te bezoeken. Ik ben 3 november 2014 weer terug en probeer dan zo snel mogelijk te bloggen. Voor nu wil ik jullie alvast een fijne oktober wensen. Ook hoop ik dat het niet zo een koude oktober wordt en dat jullie volop gaan bloggen.

Tot 3 november allemaal en keep on bloggin’!

Veel liefs,

Kaoutar

X

7 thoughts on “Blog update

Geef een reactie

