Column

My single life #6: Internet Dating

Online-Dating-Better-Half-1

Ik ben geen online daten-, internetdate of datingssite persoon. Maar ik dacht; Kaoutar je hebt toch niets te verliezen, probeer het nou gewoon. Nouuu wat is dat vies tegengevallen zeg. Geen datingssites meer voor mij! Ben je benieuwd waarom? Lees dan verder!

1352173653142_6823629

Om te beginnen is het al moeilijk om een goede datingssite te vinden. Voor de ene moet je betalen en de ander staan er geen goede reviews over. Dan maar een kiezen waar je nauwelijks iets slechts over kan vinden. Goed dan is het profiel invullen aan de beurt. Man o man wat is dat veel werk zeg. De meest rare vragen moet je beantwoorden zoals: Hoe zie jij je huwelijk voor je? A. Als een droom. B. Zeer belangrijk C. Niet zo belangrijk D. Neutraal. Voor de grap maar ‘als een droom’ aangevinkt -_-

online-dating-site-soulmate-love-sex-cry-for-help-ecards-someecards

Goed na alle mikmak en bureaucratisch werk (6 pagina’s vol rare vragen, jezelf beschrijven en je toekomstige partner) is het nu wachten op een reactie. Na een minuut krijg ik een reactie van een man in de 40. Hmz niet echt mijn smaak. Daarna krijg ik over de hele wereld reacties van mannen, ook al heb ik duidelijk aangegeven dat ik in Nederland zoek. De meest rare reacties krijg ik. Ik zal maar sommige hier niet benoemen, zo smerig en schandelijk zijn ze. Maar wat ik wel wil mededelen is dat ik ook reacties heb gekregen van getrouwde mannen. Reacties zoals: ‘Ik zoek een tweede vrouw.’ Sorry meneer maar dan bent u aan het verkeerde adres.

dating-website

Uiteindelijk na alle reacties en privé-berichten, heb ik een interessant match over. Ik noem hem Mr. Tinder.. Hij.. of wacht dit laat ik wel voor mijn volgende column over 😀

Heb jij je ooit ingeschreven op een datingssite?

9 thoughts on “My single life #6: Internet Dating

  1. WHAHAHAHA. Wat een herkenbaar stuk! Ja ik heb het een tijdje geleden gedaan, maar ik kan ook geen goede datingsite vinden. Zat te denken om te gaan speeddaten, als ik durf 😐 Ben benieuwd naar het vervolg 😉

  2. Hahahah niet herkenbaar van mezelf maar wel van bekenden! En helaas gebeuren deze dingen echt te vaak getrouwde mannen/vrouwen die bewust vreemd willen gaan i know all about met mijn werk! Het word ook gestimuleerd op tv met die reclames voor site’s second love enzo ieuww! Maar nu ben ik benieuwd naar mr tinder 😊

  3. Ik wacht op smart op je 2de stuk erg herkenbaar ik heb voor de grap een keer gedaan wat je dan tegen komt .Wel humor als je bedenkt

  4. Ik heb het al allemaal van je via de Whatsapp gehoord, maar ondanks dat ik alles al wist blijven jouw columns geweldig! En nee ik zit nooit op datingsites, want ik heb al een super leuke vriend. Maar dat weet je natuurlijk al.

  5. Pingback: Column: My single life #7 | Kaoutar Schrijft

Geef een reactie

