Fashion/Fashion Spot/Wishlist

Wishlist: Ombre Maxi Rok

De Ombre Maxi Rok, wat heb ik toch mij er rot naar gezocht. Maar ein-del-ijk heb ik hem gevonden hoor! Of naja gevonden.. het is ingewikkeld.. Wil je weten wat ik daarmee bedoel? Lees dan verder 😀

Ombre is een benoeming voor iets iets wat steeds lichter of steeds donkerder van kleur verandert. Dat is ook goed te zien bij een ombre maxi rok. De ombre maxi rok die ik wil, is lang, begint van boven licht, en vordert naar een donkere kleur. Het combineren van de blauwe ombre rok lijkt mij niet zo makkelijk. Daarom is het ook een uitdaging voor mij om het te combineren!

HTB1Z80KFVXXXXc_aXXXq6xXFXXXf_1024x1024__28642.1409387230.500.750

Na een kleine zoektocht, vind ik uiteindelijk de ombre rok die ik wil. Alleen.. is het een Amerikaanse webwinkel, die alleen maar creditcard aanvaard. Het scheelde niet veel of ik gooide mijn laptop uit het raam. Maar laat ik dat niet doen, want ik heb een best wel dure laptop gekocht dus ik hou mij in.

HTB1UoiPFVXXXXbVaXXXq6xXFXXX6_1024x1024__64421.1409387590.500.750

Het liefst stop ik gelijk de ombre rok in het digitale winkelmandje en wacht ik (ongeduldig) op mijn pakketje. Helaas ben ik niet in het bezit van een creditcard. En ik vind het ook niet waard om een creditcard aan te schaffen. Het rest mij nu alleen om alle webshops af te gaan. Misschien helpt het ook als ik naar mijn laptop schreeuw (iemand anders suggesties?) Of ik moet op de zomer wachten totdat zulke rokken verkocht worden (summer where are u)?

Wat vind jij van de ombre maxi rok?

Xx Kaoutar

13 thoughts on “Wishlist: Ombre Maxi Rok

  1. Hij is prachtig!! Zo jammer dat je ‘m zonder creditcard niet kunt bestellen. Succes met verder zoeken. Jouw kennende zal je niet opgeven! 😉

Geef een reactie

