Column/Love

My Single life #5: Mister Adonis

Het is al een tijdje geleden dat ik iets over mijn single life heb geplaatst. De laatste column daarover lees je hier. Ondertussen is er veel gebeurd. Een beetje teveel als je het mij vraagt.. Waar zal ik beginnen? Ik begin met Mr. Adonis.

havent-met-mr-right

Lang geleden, ik heb het hier over april jl. (oke dat is niet zo lang geleden maar voor mij wel. Ik heb een tijd voor en na mijn scriptie en dit was tijdens mijn scriptie) ging ik naar de stad. Even ontspanning (lees:shoppen) had ik nodig. Na winkels in, winkels uit en alle ins en outs hebben gezien, kwam ik bij het begin van de Dam. En daar liep mr. Adonis met een vriend, duidelijk pratend en lachend voorbij. Hij viel mij op doordat hij zo aantrekkelijk en lief uitzag. Ik had het niet door dat ik vanzelf ook naar hem glimlachte. Normaal ben ik namelijk niet van het flirten maar opeens keek hij ook naar mij. Dat moment dat wij elkaar aankeken en we zo naar elkaar bleven kijken terwijl we elkaar voorbij liepen, leek rechtstreeks uit een film te komen.

Rottenecards_68482999_9jdp5kzbf9

Uit het niets haakte mr. Adonis zijn gesprek met zijn vriend en liep mij achterna. Hij liet zijn vriend in de steek om met mij een gesprek aan te gaan. Terwijl ik stevig doorliep, kwam hij naast mij lopen en begon mij te vragen hoe ik heet. Na een (voor mij kort) gesprek, vroeg hij mijn nummer.. Of course gaf ik hem mijn nummer. Ondertussen kreeg hij tijdens het invoeren van mijn nummer whatsappjes van zijn vriend. Mr. Adonis nam afscheid van mij en beloofde mij diezelfde avond te whatsappen. Ik was zielsgelukkig; eindelijk had ik iemand ontmoet die ik leuk vond, en hij was blijkbaar ook geïnteresseerd in mij. I hear wedding bells ringing :p

boyfriend_material_boxer_shorts

En hij hield zich aan zijn woord. Alleen… wat mij opviel is dat hij bij het eerste gesprek over koetjes en kalfjes sprak. Het weer, kleding en lievelingseten werden besproken. Maar dat kon mij toe niet schelen. Ik appte mijn vriendinnen zijn foto en vertelde wat er was gebeurd. Maar.. mijn vriendinnen waren niet zo enthousiast over hem. Mr. Adonis leek op een player en ik moest maar geen aandacht aan hem besteden. Ik gaf hem niet op.

41d9aba290e107831f6d91eb7ab41a7e

Na in totaal drie whatsappgesprekjes heen en weer te hebben gehad (alleen maar over koetjes en kalfjes), werd het stil aan zijn kant. Te stil.. Ik whatsappte hem een aantal weken later hoe het met hem ging. Geen respons. Ik vroeg een paar dagen later, of hij nog leefde (als grap natuurlijk :p) weer geen respons. Vervolgens vroeg ik hem of ik hem iets had aangedaan of had ik iets verkeerds gezegd? Jullie raden het denk ik al.. Geen respons.

v

Tot de dag van vandaag weet ik nog steeds niet waarom hij niet op mijn whatsappjes reageert en mij negeert. Ik heb naar mijn gevoel niets verkeerds gedaan en baal dat hij ook niets zegt. Misschien ligt het aan het feit dat ik een bruidsfotoshoot had gedaan rond die tijd en hij dacht dat ik nu getrouwd was? Maar dan denk ik ook; hij kon het mij ook toch gewoon vragen? Mr. Adonis leek heel lief, knap, kortom ik vond hem heel leuk. Helaas het mocht niet baten. Het zit mij namelijk niet mee met de mannen. Misschien moet ik alvast paar katten zoeken zodat ik zo een kattenvrouw word die geen man kan vinden. Iemand die misschien leuke katten heeft? -_-

Heb jij ooit bijna een leuke man aan de haak geslagen?

7 thoughts on “My Single life #5: Mister Adonis

    • Dankjewel Madeleine 😀 Ja ik ga zeker vaker artikels plaatsen, ook omdat ik merk dat mijn bezoekersaantal enorm is gestegen. Ik vind het ook raar, snap er ook niets van! Hoop het maar goed, als hij geen contact wilt, kan ik weinig eraan gaan doen.. Hoop dat het met jou al heel wat beter gaat 😀

  1. Klinkt als de foute man… Ik heb er geen fijn gevoel bij.

    Zoeken naar een man in je leven werkt averechts. Dé man komt vanzelf je leven in gelopen. Op een moment die jij niet verwacht. Het zal je verrassen! ♥

  2. Aaaw! Meestal bij dit soort dingen worden dingen of te echt of word zo n persoon geconfronteert met iets waardoor die zo reageert of niet meer reageert dat ligt alleen maar aan hem en niet aan jou! Misschien moet je iets leren? Op wat voor type mannen val je over het algemeen? Misschien kan je erachter komen en anders help ik je wel! Thats my life Xxx

  3. Aaaw! Als je geen geluk met mannen hebt moet je iets leren schat! Ik wil je wel helpen ermee! T is toch mn werk. Zulke jongens zijn gewoon bang voor realiteit dat ligt totaal niet aan jou. Maar idd ik heb dit ook wel eens gehad! Toen ik jonger was. X

Geef een reactie

