Blogger of the Month

Blogger of the Month: Mijn Schrijfhoekje

Na maandenlang niets van mezelf laten horen, heb ik besloten om wat actiever te bloggen. Ik wil mijn blog zelfs uitbreiden en het verbeteren. Daarover komt er nog een artikel online. Maar als eerst kom ik met een nieuwe categorie voor mijn blog; de blogger van de maand  award 😀 Waarom ik dat heb besloten? Omdat ik zoveel leuke blogs tegenkom. En zij het verdienen om in de spotlights te staan. Hoe ik te werk ga? Ik vertel iets over de blog, over de blogger en waarom ik het waard vind voor een bezoekje. Oke here we go! Dus ik begin met de allereerste blogster: Mijn Schrijfhoekje.

Schermafdruk 2014-09-09 19.29.34

Over de blog
Ik weet niet meer hoe ik op de blog terechtkwam, maar voor mij is het een blog die ik niet eerder ben tegengekomen. Wat ik daarmee bedoel is dat het een heftige blog is. Janie (de schrijfster) plaatst namelijk artikels over haar leven, haar levensverhaal. De onderwerpen zijn zeer persoonlijk. Stoornissen, armoede, haar strijd tegen de pijn in haar lijf zijn haar onderwerpen. Maar ook toont ze dankbaarheid, ontspanning en mooie zelfgemaakte foto’s. Een mengelmoes van hartverscheurende artikels en dankbaarheid.

Schermafdruk 2014-09-09 19.33.17

Over de blogger
Janie is een superlieve mooie jongedame met een heftig verleden. En wat vind ik het toch zo knap dat ze ondanks alle pijn, ellende en trauma’s, toch zo positief in het leven staat! Tevens vind ik het wonderbaarlijk hoe ze zo open en vriendelijk is gebleven. De blogster is dieren- en natuurgek. Dat is ook te merken aan haar foto’s. Verder is ze getrouwd en zie je vaak ook foto’s van haar man voorbij komen. Haar blog ziet ze ook iets als een soort therapie voor haarzelf. Lekker alles van haarzelf wegschrijven en het verwerken.

Schermafdruk 2014-09-09 19.36.46

Blogger of the Month
Alles bij elkaar opgeteld vind ik dit een blog die het waard is om te bezoeken. Dus ken je de blog niet? Neem dan snel een kijkje! Je zal je verbazen over de openheid van deze schrijfster. Ik hoop ook dat Janie zich hierdoor niet alleen gaat voelen. Alleen tegen haar strijd tegen alle pijn en leed. Ja, het leven kan moeilijk zijn en er komen zeker weten nog heel wat tegenslagen. Maar het leven is ook mooi met zulke mooie dingen en (aankomende) herinneringen. Voor mij is het in ieder geval een inspirerende blog.

Ken jij een blog die in het zonnetje gezet kan worden? Of heb jij een bijzondere blog? Laat het hieronder bij de comments achter, met een reden waarom de blog zo bijzonder is, en wie weet wordt jouw blog het volgende blog in de spotlights!

9 thoughts on “Blogger of the Month: Mijn Schrijfhoekje

  1. Ach meisje toch. Wat vindt ik dit lief. Ik ben sprakeloos ervan. Ook zie ik het als een kroon op mijn werk dat je blog en geschreven stukken zo gewaardeerd worden. Dankjewel! XxX

  2. Kaoutar wat schrijf je toch weer een mooie blog. En wat ontzettend lief en leuk dat je iemand in het zonnetje zet. Ik ben nu al fan van je uitbreiding. Ben benieuwd naar je plannen en ik ga zeker eens kijken bij Janie. Zo kom je weer eens op andere blogs! Bedankt 😉

    Liefs Anne

  3. Ik vind het blog van Marion (www.mijnkladblog.nl) ook echt de moeite waard om in the picture te zetten. Maar je moet zelf ook die feeling met haar en haar blog hebben. Ik weet niet of je dit blog al kent?

Geef een reactie

