Blog

Blog: Sunshine Blogger Award

Een paar dagen geleden ben ik genomineerd voor het Sunshine Blogger Award. De nominatie komt van dé gekke en leuke blogster Madeleine. Graag wil ik je bedanken Madeleine! Ook al blog ik niet zo vaak (lees: alleen wanneer ik zin heb) voel ik mij vereerd. Het geeft toch wel een goed gevoel en dat je niet voor niets blogt. Maar wat is eigenlijk de bedoeling van het Sunshine Blogger Award?

The sunshine award

Sunshine Blogger Award
Al eerder ben ik genomineerd voor het Liebster award. Alleen daarvoor heb je totaal ander spelregels. Voor het Sunshine Blogger Award gelden er andere spelregels. De spelregels van de award zijn als volgt:

1. Show de award logo.
2. Uit jouw waardering naar de blogger toe die jou heeft genomineerd
3. Deel 7 random feitjes over jezelf
4. Nomineer 15 bloggers die jij bewonder en deel de nominatie met hun.
5. Contacteer de 15 gekozen bloggers en laat ze weten dat ze zijn genomineerd!

Ribbet Edit

Mijn 7 random feiten
Goed over naar mijn 7 random feitjes, gezien ik de eerste twee eerder in het artikel heb gedaan.

1. Fashion
Ik bestempel mezelf een fashionaholic of ook wel iemand die verslaafd is aan fashion. Soms als ik in mijn kledingkast duik, schrik ik van het aantal kleding met een label nog aan. Of als ik weer nieuwe kleding heb gekocht en ik het letterlijk in mijn kledingkast moet duwen *awkwaaaaard.* Ook het aantal keer dat ik letterlijk mijn kamer inren en mijn moeder mij achterna rent om te vragen wat ik nu weer heb gekocht T_T Need I say more? :p

2. Single & donkerharige mannen
Al sinds mensenheugenis ben ik single. Ik plaats daar soms ook artikels over mijn single leven. Waar ik een zwak voor heb is donkerharige mannen, zoals Eric Bana en Enrique Iglesias. Zolang de man een lieve uitstraling heeft en donkerharig zijn, ben ik helemaal om. Maar waar ik laatst achter ben gekomen is dat ik mannen met baarden helemaal ge-wel-dig vind. Nooit van mezelf geweten, totdat een vriendin mij daarop attendeerde.

enriqueiglesias0

3. Smetvrees
Wat velen van jullie misschien niet weten, is dat ik smetvrees heb. Dit heb ik vanaf kleins af aan. Zo moet ik na een tram/metroreis altijd mijn handen wassen. De deurknop van de wc raak ik niet met mijn handen aan. Douchen doe ik soms drie keer per dag, vooral als het vies warm weer is. Verder heb ik altijd een tandenborstel, tandpasta en desinfecterende (hand)gel in mijn tas. En kauw ik elke dag minstens drie kauwgoms per dag.

4. Kuiltjes
Ik heb kuiltjes in mijn wangen. Nu denken jullie zeker: Kaoutar dat is toch niet zo bijzonder? Nou ik zal jullie vertellen dat ik de enige in mijn familie ben die dat heeft! In mijn cultuur geloven ze dat vrouwen die kuiltjes in hun wangen hebben, een glanzend toekomst tegemoet komen. En dat ze hun familie/man altijd een glimlach op hun gezicht bezorgen. Ook dat de mensen om mij heen een gelukkig leven krijgen.

BF52TecCIAIZ1Y1.jpg large

5. Angst om oud te worden
Misschien een rare feitje over mij maar ik heb sinds kleins af aan een angst om ouder te worden. Geen idee vanwaar het opeens vandaan komt. Ook weet ik niet hoe ik zoiets onder de controle kan krijgen. Maar als iemand over bv 10 jaar begint te praten dan krijg ik het spaansbenauwd. Ik moet ook niet denken aan rimpels krijgen of ander mankementen die je krijgt als je ouder wordt.

6. Food
Soms schrik ik van het feit over hoeveel ik kan eten. Of zoals een vriendin al zei: Je eet als een bouwvakker. Vooral lekker eten, zoals pizza of chocolade; daar ben ik verslaafd aan hmmm. Drie gerechten achter elkaar eten kan ik makkelijk op. Maar dat is ook te merken aan mijn gewicht momenteel. Ik ben afgelopen maanden vijf kilo aangekomen! Help! Misschien een goed idee om te gaan sporten :p

Chocolate-Cake-chocolate-33338506-1366-768

7. Whatsapp
Ik ben verslaafd aan Whatsapp. Nu denk je ook zeker: Ja wie is dat niet. Maar bij mij is het extreem. Ik kan urenlang whatsappen en mijn vriendinnen stalken over de meest onbenullige dingen. Wel is het zo dat wanneer ik met vriendinnen ben, ik mijn smartphone altijd wegleg. Want ik vind dat heel erg onbeschoft als iemand met zijn smartphone bezig is, terwijl ik met diegene real-life ben of praat.

De 15 genomineerden
Nu mag ik 15 bloggers nomineren. Al deze bloggers volg ik intensief, hoewel ik van sommige het wel jammer vind dat ze heel lang niets meer geplaatst hebben. Misschien is dit de motivatie of duwtje die zij nodig hebben om door te gaan. Ook vind ik van al deze blogs dat hun artikels van topkwaliteit is en lees ik ze graag.  De bloggers aan wie ik graag het Sunshine Blogger Award door wil geven zijn… *trommelgeroffel*

  1. Sarah van Saarenzo
  2. Audrey van Little Lady Things
  3. Janie van Mijn Schrijfhoekje
  4. Anneke van Anneke Schrijft
  5. Kirsty van Beautylicious World
  6. Betthany van BettyBudget
  7. José van Beauty is a party
  8. Anne van Anne Groeit
  9. Judith van Judith blogt Solo
  10. Jana van Beyoutifool
  11. Madeleine van Madeleine Lifestyle
  12. Jasmine van Cherishday
  13. Lady van Lady Pianisma
  14. Wendy en Joy van wENJOY
  15. Angelique van Beautyfizz

Zoals jullie lezen heb ik ook Madeleine weer genomineerd. Ik weet niet of dat weer mag, maar ik vind haar artikels en blog zo leuk, dat ik haar wel moet nomineren hihi :p Verder wil ik eigenlijk nog meer nomineren, helaas mogen er alleen maar 15 genomineerd worden. Bij deze; dames gefeliciteerd en ik ben benieuwd naar jullie 7 random feitjes 😀

Wat vind jij van mijn 7 random feitjes?

19 thoughts on “Blog: Sunshine Blogger Award

  1. Ohhhh wat heb je het leuk ingevuld 🙂 Thanks dat ik weer genomineerd ben 😛 Maar je feitjes zijn zoooo leuk ^^ Btw je nummer feitje 3 is herkenbaar! 🙂 Ik vind het ook vreselijk om in openbare ruimtes iets te moeten aanraken en de stoplichtknop is ook zoiets! Je feitjes vind ik superleuk 🙂 Als ik beter ben gaan we meeten 😉

  2. Wat leuk om je zo nog beter te leren kennen meis! Ik vind je erg openhartig en daar is niets mis mee. Ik vind het superlief dat je mij genomineerd hebt. Geef me even de tijd. Ik wil het graag doen maar zonder druk. Dus het kan een paar weken duren! XxX Janie

    • Graag gedaan Janie, je blog is het ook zeker waard om genomineerd te worden! En ik ben best wel een openhartig persoon dus ik heb er geen problemen mee om dit allemaal te vertellen 😄 Tuurlijk geef ik je tijd! Neem zoveel tijd als je wilt, ik kijk er iig wel naar uit en ben benieuwd naar jouw feitjes 😄

  3. Pingback: The Sunshine Award + Liebster | Judith blogt SOLO

  4. Heeee! Ik wist helemaal niet dat ik genomineerd was.. door al dat vakantiewerk ontglipt me keiveel 😦 Ik heb vandaag die award ingevuld omdat ik was genomineerd door 2 andere bloggers. Ik zet er ook nog snel jouw naam bij in een linkje! Dankjewel voor de nominatie 🙂

  5. Goh had geen weet van mijn nominatie, maar ontzettend bedankt! Wat lastig dat je smetvrees hebt, zeker op openbare plekken is het niet makkelijk om weg te blijven van smerige oppervlakken. Super schattig van de kuiltjes en ben het helemaal met eens over Enrique 😉

  6. Pingback: Sunshine Blogger Award | Anneke schrijft

Geef een reactie

