Shoplog

Shoplog: Ibiza jacket

ibiza

De Ibiza jacket, de modetrend van deze zomer. Een blazer vol met kleurijke vormen en fringes en helemaal in boho-ibiza stijl. Na maanden lang zoeken naar een Ibiza Jacket, heb ik eindelijk de ideale blazer gevonden! En ik heb het ook gekocht! Benieuwd naar de blazer? Lees dan snel verder 🙂

ibiza blazer

De Ibiza blazer is een geweldige jacket waar ik zelf opslag verliefd op ben geworden. Het heeft fringes, mooie kleurtjes en het is helemaal in mijn stijl. Natuurlijk weet ik meteen hoe ik het moest gaan combineren. Met een leuke hippe witte top en een denim spijkerbroek. Verder ook met fleurige oorbellen en kleurrijke armbanden. I’m lovin’ it!

ibiza jacket

Ik ben toen gaan googlen via internet en ben per toeval bij de website Loavies.com, een webshop vol fashion items. En wat heb ik een geluk! Er is SALE en dat komt voor mij goed uit. De blazer is van € 64,95 naar € 35,00 afgeprijsd. Het is net alsof ik een teken krijg om het te kopen :p Ik ben het meteen gaan bestellen.

2723784_1406909454

Met verzendkosten van 5 euro erbij is het in totaal € 40,00. Nadat ik het bestel, krijg ik een dag later een foto met mijn pakket. Ik ben erg verrast. Dit heb ik nog nooit gekregen!  De pakket komt meteen de volgende dag binnen. Nog nooit heb ik een pakket zo snel binnen gekregen.

mi

De blazer zit als gegoten. Wel vind ik de kleuren van de blazer feller dan op de foto’s te zien zijn. Desniettemin vind ik het een hele mooie blazer! Ik ben zeer blij met de service van Loavies en wil ze bij deze bedanken! Ook voor de gratis Grazia, die bij mijn pakket erbij geleverd is. Ik ga sowieso vaker bestellen bij Loavies.

Wat vind jij van de Ibiza jacket? En heb jij eerder besteld bij Loavies?

 

10 thoughts on “Shoplog: Ibiza jacket

Geef een reactie

