Wishlist

Wishlist: Chanel Iphone Parfum Case

yac7eb-l

Pssst.. Heb je de nieuwste musthave van 2014 gezien? Nee? Het is de Chanel Parfum Case, of ook wel de Iphone hoesje van het jaar. De hoesje verkopen als warme broodjes.

De Chanel hoesje ziet eruit als de welbekende parfumfles van Chanel. Al eerder had Chanel een Chanel Bottle Bag uitgebracht. Hoesje ziet er ook precies hetzelfde uit. Wat ook leuk aan de hoesje is, is dat het als tasje gedragen kan worden. De hoesje wordt namelijk met een draagriempje geleverd. Het enige nadeel is dat de hoesje best wel duur is (namelijk 25 euro). Verder beschermt het de voorkant van je Iphone niet (eigenlijk dus twee nadelen maar goed).

8436074_orig

Wat mij trouwens opvalt, is dat er een soortgelijke hoesje op hetzelfde moment uitgebracht, namelijk de Miss Dior Case. Een leuke hoesje, maar niet zo leuk (vind ik tenminste) als de Chanel hoesje. Ze zijn allebei in zowel transparante/witte kleur als in zwarte kleur te vinden. De hoesjes zijn zowel voor Iphone 4/s en Iphone 5/s verkrijgbaar.

Miss-Dior-Inspired-Perfume-Bottle-iPhone-Cases-19

Gezien het feit dat ik zo een grote fan ben van Chanel en alles wat Chanel te maken heeft spaar, moet ik deze hoesje ook hebben. Helaas is het overal uitverkocht. Tenzij ik vanuit het buitenland ga bestellen. Maar dat vind ik het ook weer niet waard. Dus mocht je weten waar ik dit kan kopen, laat het mij weten! Ik kan alvast niet wachten om deze beauty in mijn handen te hebben!

chanel-parfum-iphone-case

Wat vind jij van de Chanel Parfum Case?

5 thoughts on “Wishlist: Chanel Iphone Parfum Case

  1. Hoi ik zag dat Chanel hoesje bij een japanner in Delft ik moest eerst 2 keer kijken of dat haar telefoon was of een fles is echt een gaaf ding echt cool

  2. Pingback: Review: MobileFun | Just Kaoutar

Geef een reactie

