VOTD

Video of the Day: Make-up Transformatie

Vanaf vandaag kan ik een nieuwe categorie toevoegen. Ik noem het de Video of The Day of ook wel VOTD. Maar wat is dat precies? Nou ik plaats een opmerkelijk video waarvan ik denk; dit moeten jullie zien. Mijn vrienden weten ook wel weten dat ik een beetje een filmpjes freak ben, dus dit is een categorie die absoluut bij mijn blog hoort.

Over naar de eerste video. Ik heb vol afgrijzen, verbazing en verbijstering naar dit filmpje gekeken. Je een normale jongedame, vol met onzuiverheden en vlekken op haar gezicht. Vervolgens gaat ze met haar huid aan de slag. Ze pakt van het ene naar het ander make-up. Naarmate het filmpje vordert, is ze steeds minder te herkennen. Of zoals bij een reactie staat: ‘OMG she basically built herself a brand new face.’ De jongedame met onzuivere huid transformeert in een jongedame met zeer veel make-up op. Zelfs haar huidskleur lijkt te zijn veranderd. Het filmpje duurt maar liefst 8.15 minuten, maar aan de snelheid van het filmpje is te merken dat ze veel langer dan dat bezig is geweest. Ze is trouwens een make-up artiest dus het verbaasd mij niets over hoe behendig zij is met make-up.

wow

 

Wat vind jij van het filmpje?

2 thoughts on “Video of the Day: Make-up Transformatie

  1. Ik vind het resultaat mooi en vind het altijd knap als mensen zo veel make up talent hebben, maar aan de andere kant vind ik het bizar hoe veel make up zij gebruikt. Ze wordt gewoon een ander persoon. Nee, daar houdt ik niet van. Ik hoop voor haar dat ze dat niet elke dag doet. Kan ook niet goed zijn voor je huid al die lagen.. En uhhh “Mijn vrienden weten ook wel weten dat ik een beetje een filmpjes freak ben (…)”… een beetje?! Hahaha! Jij bent een mega filmpjes freak!

  2. Ze heeft gewoon een ander gezicht gekregen door al die lagen make up! Dat kan nooit de bedoeling zijn van make up. Make up hoort de mooie punten in je gezicht uit te laten komen. Nu is het alsof ze een masker opzet. Ze kan zo elke man voor de gek houden haha! Wel knap hoe ze het doet!

Geef een reactie

