Beauty

Tips: Natural beauty without make-up

 

skin_care1Jezelf altijd afgevraagd hoe je een natural beauty kan worden? Zonder make-up en alle schmink  rond te paraderen als een diva? De onderstaande tips maken van jou een natural babe. Bye bye make-up & hellooo natural babe!

Dus jij, ja jij! Was je gezicht en ga een voor een deze tips af.

1. Krul je wimpers. Doe dat met een krultang.

2. Borstel je wenkbrauwen. Daardoor valt het licht meer in je gezicht en komt je uitstraling beter tot uiting.

3. Gebruik een goede, voedende dagcrème die past bij jouw huidtype. Je zult zien dat je na een tijdje een glow skin krijgt.

4. Last van schrale lippen? Of wil je je lippen toch een shiny element geven? Gebruik dan vaseline.

5. Verzorg je tanden goed. Poets ze elke dag twee keer en flos je tanden om de dag. Je glimlach is namelijk jouw nieuwe make-up. Of ook wel “A smile is the best makeup any girl can wear.”

images

6. Zorg voor vetloze haar. Een masker op zijn tijd is goed voor je haren. Was je haar niet elke dag; om de dag is het beste.

7. Scrub je lichaam een keer per week uitgebreid. Zo verwijder je dode huidcellen en krijg je een gezonde huid voor terug.

8. Duik je kledingkast in en zoek kleding waardoor je je sexy voelt.

9.  Draag hakken. Uit onderzoek is gebleken dat vrouwen zich hierdoor zich ook mooi en vrouwelijk voelen.

10. Verwelkom je frisse huid en omarm je natural look. Bedenk dat je zonder make-up ook mooi bent. Je hebt die troep echt niet nodig om er mooi uit te zien. Denk er ook aan dat mannen vrouwen het liefst zonder make-up zien.

Nou ik hoop dat je met al deze tips probeert om een natural look aan te gaan. Bedenk dat je echt wel zonder make-up kan leven. Probeer eens een keer op straat te lopen zonder make-up. Niemand gaat je heus raar aankijken of tegenhouden omdat je geen make-up op hebt. En lach vooral, je zult zien dat jij ook kan stralen zonder make-up!

Durf jij zonder make-up de straat op?

Natural-beauty-1024x607

3 thoughts on “Tips: Natural beauty without make-up

  1. Fijne tips 🙂 Ja ik loop zonder make up over straat. Heb er een moeite mee! Ik heb juist moeite als ik wel make up heb. Dan voel ik me opgelaten! Oja de tip op hakken lopen zal bij mij niet gaan, ik kan niet op hakken lopen :p

  2. Ik vind het wel zo fijn om wenkbrauwen te hebben wanneer ik naar buiten ga, maar verder kan ik ook prima zonder make up de straat op. Verzorging maakt al een heel groot verschil.

Geef een reactie

