News Flash

Newsflash: Knappe crimineel wordt model

bqk8cbfimae8d8h

Pssst.. ken je nog de knappe crimineel waar alle vrouwen over zwijmelden toen ze zijn mugshot zagen? Modellenbureaus stonden in de rij als hij straks de gevangenis uit komt. En nu komt het toch echt wel uit! Hij heeft een modellencontract gescoord! Wil je meer weten? Lees dan gauw verder 🙂

Dreamy McMug is zijn bijnaam, of ook wel Jeremy Meeks is een crimineel waarvan zijn arrestatiefoto viraal rondging. Met zijn felblauwe ogen, mokkahuid, volle lippen en dromerige blik heeft hij menige vrouwenharten veroverd. De tatoeage van een traan op zijn linkerwang als een herinnering aan ‘iets waar ik niet trots op ben,’ aldus Meeks.

Meeks

Entertainmentwebsite TMZ meldt dat hij een modellencontract heeft gescoord. Volgens TMZ heeft modellenbureau Blaze Models de 30-jarige crimineel vastgelegd. Zijn agent Gina denkt dat hij als model wel tussen de 15.000 en 30.000 dollar per maand kan gaan verdienen!

Momenteel zit Meeks nog vast in verband met een aantal overvallen en schietpartijen. Zodra hij vrij is, staan de opdrachten klaar voor hem. Maar eerst zal iemand wel zijn borgsom van 1,1 miljoen euro moeten betalen…

jeremy-meeks-gucci-de__oPt

Wat vind jij ervan dat Jeremy model wordt?

7 thoughts on “Newsflash: Knappe crimineel wordt model

  1. Mannelijke modellen doen mij niet zo veel en of hij een straf heeft uitgezeten vind ik al helemaal niet interessant. Wat ik wel jammer vind is dat hij niet eerder is ontdekt. Dat had misschien wat overvallen gescheeld.

  2. Wauw, iedereen is echt geobsedeerd met die man. Grappig dat hij een contract heeft gekregen, maar als ik hoor waarvoor hij allemaal in de gevangenis zit gun ik het zo’n iemand gelijk een stuk minder.

  3. Haha, leuk om te zien dat hij zo “populair” is geworden. Als je dan ziet wat hij allemaal heeft gedaan… Nee, er zijn toch echt mensen die ik dit meer gun, sorry.
    xoxo

  4. Oh nee, dit meen je niet? Ik vind dit eigenlijk afschuwelijk. Ik vind dit ook geen goede reclame voor het merk. ‘Laten we een parfum van D&G kopen waarvan een crimineel een strafblad heeft met onder andere schietpartijen en waarschijnlijk hierbij ook nog eens doden op zijn geweten heeft.’

    Er lopen zoveel mensen rond die dromen van een modellencarrière die een goed hart hebben. Ik gun het hem niet!

Geef een reactie

