Bizarre Beauty/Trends

Bizarre Beauty: Cosmetisch chirurgie teenverkleining

52703-voeten-met-roze-bloem-tussen-tenen

Genoeg van grotere cupmaat, opgespoten lippen en oogcorrectie operaties nieuws? Nou in Engeland is er een nieuwe rage aan de gang: de tenen verkleinen. Meer weten? Lees dan verder!

Voor vrouwen met grote tenen kan het een ramp zijn om fatsoenlijke schoenen te vinden. Daarom kiezen veel vrouwen volgens Daily Mail voor een teenoperatie. Het is een operatie waarbij vrouwen zelfs hele stukken van hun teen laten weghalen.

Volgens plastisch chirurg Jason Hargrave zijn teenverkleiningen de populairste ingreep van dit moment. Pauline is ook zo een vrouw. Zij liet haar tenen inkorten en de operatie zelf was volgens haar geen pretje. “Ik kon horen dat ze mijn botten aan het doorzagen waren, maar ik ben er nu zo trots op. Mijn man verklaart me voor gek omdat ik bijna 7000 euro heb gespendeerd aan mijn tenen, maar het was het waard.”

Wel is het een ontzettend gevaarlijk operatie. Zo geneest de teen langzamer dan ander lichaamsdelen. Ook ontstaan er bloedpropjes in de tenen en als die loskomen, dan is de gehele operatie voor niks.

Wat vind jij van deze bizarre beauty?

handfeet

 

3 thoughts on “Bizarre Beauty: Cosmetisch chirurgie teenverkleining

  1. omg ja, las hier laatst wat over in de Grazia. Ze noemen het de Louboutin behandeling, omdat Louboutins smal zijn en er dus heel veel vrouwen zijn die hun tenen laten verbouwen zodat ze in hun Louboutins passen. Echt idioot.

Geef een reactie

