Blog

Blog update

Lieve lezers en volgers,

Wegens problemen bij het afstuderen ben ik tot juli niet beschikbaar om artikels te plaatsen. Ik denk dat ik op 5 juli weer ga bloggen. Ook ben ik aan het nadenken om mijn blognaam te veranderen. Ik merk namelijk dat sommige lezers het moeilijk vinden om mijn naam goed te spellen. Dus ik ben aan het denken aan een makkelijker blognaam. Als jullie suggesties hebben of wat dan ook, hoor ik het graag van jullie. Verder ben ik gewoon jullie artikels wel aan het lezen/volgen, maar dan reageer ik dus niet.

Tot 5 juli allemaal en keep on bloggin.’

Veel liefs,

Kaoutar

X

5 thoughts on “Blog update

Geef een reactie

