Column/Love

My Single Life #4: Date from hell

In deel drie van mijn column heb je kunnen lezen over mijn date. Of tenminste het begin van mijn date. Nu ga ik verder met mijn verhaal. Waar was ik ook alweer… Oh ja..

Ik bekeek hem dus van top tot teen aan. Ik kon eigenlijk wel huilen, maar ik deed het maar niet. Maak er maar het beste van, Kaoutar. Je bent hier toch al, zei ik tegen mezelf.
Hij gaf mij een hand met zijn Elmo handjes, stelde zich voor en zo liepen we de La Place naar binnen.

images

Bij de binnenkomst viel mij op hoe klein hij was. Oke ik ben best wel klein maar hij… was nog kleiner. De moed zakte mij steeds meer in mijn schoenen. Oh en over zijn schoenen, die maakte irritante plof geluiden. Geïrriteerd en langzaam achtervolgde ik hem naar binnen. Hij ging meteen zitten en keek om zich heen. Nou ik weet niet waarom jullie naar La Place komen, maar ik kom daar om iets te eten of een drankje doen.

Voorzichtig begon ik erover…
‘Ehm, zullen we iets te drinken nemen?’
Hij keek mij nors aan.
‘Als jij dat wilt, prima.’

En zoals gezegd, zoals gedaan. We lopen naar de zelfbediening, pakken iets te drinken.
Alleen toen bij het afrekenen van de drankjes.. zei hij (ik krijg hier al kriebels van):
‘Nou je mag je woman power laten zien door de drankjes af te rekenen!’
Ik keek hem verbijsterd aan. Wat woman power? Waarover heeft hij het?
‘Ja, jullie vrouwen hebben het toch altijd over hoe onafhankelijk jullie zijn? Dat kan je nu ook laten zien.’
Verbijsterd liet hij mij achter om af te rekenen, terwijl hij naar de voorgaande zitplek liep.

HandsOnLeg-500

En zo begon de date from hel steeds erger te worden. Nadat ik het betaald had, en naar mijn plek liep, nam hij het drankje gretig aan. Voordat ik al zat, had hij het al opgedronken. Gulzige slokgeluiden maakte hij, alsof hij nog nooit gedronken had. Ondertussen begon hij honderduit te praten over de vrouwen met wie hij was geweest. En wat mij opviel is dat hij elk vrouw een cijfer gaf.
‘Blonde vrouw met grote ahum was wel een 7,5 hoor.’ (kan iemand mij uitleggen waarom je iemand überhaupt een cijfer geeft?)
Verder had hij het erover hoe geweldig hij was en dat hij heel rijk was *kuch kuch* (jongen je kan niet eens een drankje betalen -_-)
Ik bleef maar stil zijn verhaal aan te luisteren.

Wat mij ook opviel was dat hij telkens gebeld werd. En normaal stoor ik mij totaal niet aan. Maar bij hem, was het anders. Zijn telefoon bleef overgaan met de meest irritante Jamba ringtone (je weet wel van tv, trauma aan overgehouden). Dan nam hij het ook op en liep hij weg. Maar het bleef niet alleen bij een keer weglopen en opnemen… In totaal heeft hij wel zes keer gebeld en was hij weggelopen.

Op een gegeven moment was ik het zat van al het weglopen en nam ik aanstalten om weg te gaan, zonder afscheid te nemen. Hij kwam mij vliegensvlug achteraan. En wat hij toen deed verbaasde mij.

romantic-date

Hij probeerde mij zonder enig waarschuwing te kussen! Ik deed snel mijn hand voor mijn mond, dus hij kuste mijn hand. Volgens hem was er duidelijk een klik en moesten we binnenkort weer afspreken. Ondertussen vroeg hij mij of ik geld voor hem had voor een busreis terug. Ik wist niet wat ik toen moest doen; lachen omdat hij zo gek was, of huilen omdat ik het zo lang volhield. Die dag had ik dates afgezworen.

En daarom dames en heren, heb ik een trauma aan daten. Ik ben eigenlijk benieuwd of jij een leuke date ooit hebt meegemaakt.

Hoe ziet jouw ideale date eruit?

Romantic_Date_Wallpaper__yvt2

10 thoughts on “My Single Life #4: Date from hell

  1. hahahahahaha wat een geweldig artikel en wat een vreselijke idioot was die man. Ik was waarschijnlijk al weggelopen tijdens dat verhaal over woman power, haha. Wanneer was dit echt? Je hebt me dit verhaal nooit eerder verteld!

    • Haha dankje! Ja, je kent mij ik loop niet zomaar weg :p Ik was toen denk ik 18 ofzo? Ja, ik heb een trauma aan overgehouden haha daarom heb ik het ook nooit verteld XD Plus je zou mij vierkant uitgelachen hebben, aangezien je mij altijd uitlacht met mijn verhalen :p

  2. Pingback: Column: My Single life #5 | Kaoutar Schrijft

Geef een reactie

