Shoplog/Shopping

Shoplog: Forever 21 Amsterdam

Een paar dagen na de opening van de nieuwe Forever 21 in Amsterdamse Rokin Plaza, moest ik zelf daar shoppen. Ik kwam terecht bij een drie verdiepingen shop heavenRekken hingen vol fashion must-haves, een afdeling vol met statement necklaces en stellages vol met killer shoes. Ben je benieuwd wat ik gekocht heb? Of benieuwd naar een foto sfeerimpressie? Lees dan verder!

(Dit is trouwens de eerste keer dat ik een shoplog plaats, dus als je iets mist of je hebt feedback, ik hoor het graag!)

stay-forever-connected-31066

Om te beginnen was ik die dag best wel vroeg gegaan. Ik dacht; laat ik iets na de openingstijd gaan, dan is het vast niet zo druk. Nou drie keer raden hoe druk het was. Het was puberdruk! Meiden stonden al in de rij voor de kleedkamer, en de rij werd steeds langer en langer. Daardoor werd ik al een beetje nerveus. Maar er was een specifieke dame, waardoor ik heel nerveus werd. Ze rende (ja letterlijk rennen) naar alle rekken!

2014-04-22 10.11.09

Forever 21 heeft drie etages vol heaven must-haves. Nieuwe collectie, jeans, accessoires, basics, lingerie, schoenen en goodies zijn in deze verdiepingen te vinden. Ook inspiratie poppen die de meest fashionable clothes gekleed zijn Verder is voor iedereen iets te vinden; prints, bohomie, kant, gestreept, punk stijl ALLES! Ik heb die dag mijn ogen uitgekeken!

2014-04-24 17.44.59

En natuurlijk heb ik mij daar uitgeleefd. Ik had mezelf beloofd om alleen maar 50 euro uit te geven. Natuurlijk werd dat veel meer -_- Het bedrag ga ik niet eens noemen, omdat ik mij daarvoor schaam hihi. Ach ja, ik kan mezelf in ieder geval summer proof noemen. Hier zijn de fashion must-haves van mij 🙂

2014-04-23 12.56.44

Deze zwarte maxi rok met bloemenprint (14,75 euro) kocht ik, omdat ik nauwelijks rokken heb. Het heeft wel een spleet bij de zijkant, maar dat vind ik niet zo erg.

2014-04-23 12.58.53

Ook deze heb ik gekocht. Een witte maxi rok met bloemenprint (ook 14,75 euro). Het is eigenlijk de witte versie van de voorgaande. Deze vond ik zo leuk om de bloemetjes.

2014-04-23 13.09.43

Ik ben dol op streepjes! Daarom was dit voor mij liefde op het eerste gezicht :p De strapless maxi skirt vind ik ook van lekkere stof. Geen idee welke stof het precies is, maar het is een stof dat lekker luchtig is. De maxi jurk (12,75 euro) wil ik in de zomer aantrekken.

2014-04-23 12.59.45

Al een tijdje was ik op zoek naar een witte bloemetjestrui. En eindelijk heb ik die gevonden! Helaas heeft het wel korte mouwen, maar voor de prijs (9,75 euro) kon ik het niet laten liggen.

untitled

De mint oorbellen en zalmkleurig statement necklace kon ik niet achter laten. Ze riepen mij om gekocht te worden. Helaas weet ik niet precies de prijs van deze twee beauties. Wel waren ze ongeveer samen 20 euro.

2014-04-23 13.07.44

De bovenstaande tijgerprint maxi jurk (21,75 euro) heb ik ook gekocht. En wat ging het snel op zeg! Ik was een paar minuten later weer gaan kijken omdat een vriendin deze ook wou. Nou niet dus, het was helemaal uitverkocht.


dd

En als laatst heb ik twee  zwarte maxi rokken gekocht. Een heeft ook een spleet bij de zijkant en de ander was leuk omdat ie onder ook lange stof heeft, waardoor je niet alles ziet. Oh en ik heb deze killer heels ook gekocht (wel bij een ander winkel) maar ik vond ze zoo mooi, dat ik ze heb gekocht. Ook al kan ik er niet op lopen, gezien ik nooit op hoge hakken kan lopen (ze waren 24,95 euro)

2014-04-22 15.56.38

Ik ben helaas met grote tegenzin naar buiten gegaan. Serieus, ik wou daar wel wonen XD Maar ik werd door een vriendin van mij gesommeerd om van daar weg te gaan. Ik begon trouwens nieuwe kleding te vinden, die ik opeens ook wou kopen @_@ Zoals een kobaltblauwe broekje (ehm waarom heb ik het ook alweer niet gekocht :s)

2014-04-23 13.02.55

Ow en ik heb nog meer foto’s gemaakt! Hierbij een foto sfeerimpressie 🙂

collage-2014-04-24

Kortom het was een geslaagde dag! Ik heb helaas wel meer geld uitgegeven dan ik van mezelf mocht (lees: ik ben officieel blut) Maar ach, ik heb nu summerproof clothes 😀

Wat vind jij van Forever 21? En wanneer wil jij naartoe gaan?

13 thoughts on “Shoplog: Forever 21 Amsterdam

  1. Oehhhhh really nice! Ik ben er al een paar keer langs gereden en nog geen bezoekje gedaan. Eigenlijk wil ik in londen pas naar forever 21, omdat ik een no buy challenge heb ;p. Ik hoop binnenkort gewoon eens te gaan windowshoppen in Amsterdam…. Ik ben wel al verliefd op de spullen en accessoires. En wat heb je een leuke aankopen gedaan! Helemaal summerproof. 😉 anders binnenkort samen? Kan je je weer uitleven! 🙂 xxx

    • Wow wat goed van je dat je een no buy challenge hebt 😀 Dankje! Ik ben inderdaad helemaal summerproof 😀 Sowieso gaan wij een keer samen Bagels & Beanen en ook shoppen 😀 Uitleven laat ik dan wel aan jou over hihi :p

  2. Leuke items! En op de een of andere manier doet de indeling en inrichting etc. van Forever 21 me heel erg denken aan die van de Primark! Of andersom natuurlijk. Het lijkt echt heel erg veel op elkaar haha. XOX

Geef een reactie

