Fashion

Nelly.com: Nieuwe gezicht Leighton Meester

23

Om het tien jarig bestaan van Nelly.com te vieren komt de online modewinkel met de grootste collectie ooit. Niemand minder dan it-girl Leighton Meester is gevraagd om het nieuwe gezicht van Nelly.com te zijn. Zij mag zich in Nelly’s grootste campagne tot nu toe in fashionable outfits hijsen.

De actrice, zangeres en fashionista is erg blij dat ze het gezicht mag zijn van Nelly.com: “Het Nelly.com meisje is young, fun & confident en ik ben dan ook zeer gevleid dat ik gezien word als een Nelly girl! Het was een ‘no brainer’ om deze samenwerking aan te gaan, de kleding is heel erg flaterend en het zijn items die ik zelf zou dragen. Wat het nog beter maakt is dat ik de looks zelf uit mocht kiezen, het zijn dus alleen maar outfits geworden waar ik me fijn in voel”.

Voor meer foto’s van de nieuwe collectie klik hier.

Wat vind jij van Leighton Meester als het nieuwe gezicht van Nelly.com?

11 thoughts on “Nelly.com: Nieuwe gezicht Leighton Meester

Geef een reactie

