Fashion

Fashion: H&M Lookbook Spring 2014

H&M2014lente10_hm

H&M toont haar voorjaars collectie in een bomvolle lookbook. H&M beschrijft de collectie als Urban Attitude met bohemian details.

Romantische invloeden zijn in de collectie te vinden, zoals bloesjes met ruches en grafische prints. In de accessoires zijn bohemian invloeden terug te vinden; grote sieraden en ceinturen.

“Ik vind het geweldig dat de urban look bij H&M dit voorjaar zoveel leuke mogelijkheden biedt, van stoer tot speels.” aldus hoofd design bij H&M, Ann-Sofie Johansson.

Een groot deel is al te vinden in de filialen van H&M, maar natuurlijk kan je ook altijd je slag online slaan!

H&M2014lente2_hm

H&M2014lente3_hm

H&M2014lente4_hm

H&M2014lente5_hm

H&M2014lente6_hm

H&M2014lente7_hm

H&M2014lente8_hm

H&M2014lente9_hm

H&M2014lente10_hm

H&M2014lente11_hm

H&M2014lente12_hm

H&M2014lente13_hm

H&M2014lente14_hm

Mijn favoriet? De mintgroene maxi jurk! I’m loving it!

Wat vind jij van de lookbook van H&M’s lente 2014 collectie?

Bron: Vogue

4 thoughts on “Fashion: H&M Lookbook Spring 2014

  1. Ik zeg: LIEFDE ❤ Maar ik heb al teveel kleding 😐 Ik mag hier niet eens naar kijken hehe! 😛 Moet nog beginnen met een H&M afkickplan! Het is echt weer een superrrrr collectie… 😉

      • Hahahahaha! Je brengt mij echt op een goed idee. 😉 hoe ik het aan ga pakken? Dat is een goede vraag, ik zal mijzelf in ieder geval moeten uitschrijven van de mails met hun sale en aanbiedingen. Dat is het allermoeilijkste!

Geef een reactie

