Fashion

Fashion: Fashionisto clutch

Move over fashionista’s, maak plaats voor de fashionisto’s! De fashionable man wilt zich ook laten zien, en hoe. Met de clutch kunnen ze al hun spullen in kwijt. De tijd dat alleen vrouwen modieus zijn, is voorgoed voorbij. Can I get a Amen ๐Ÿ™‚

men_clutches_bag_street_style_inspiration_izandrew_blogspot_com_6

De trend is bevestigd door trendsetters; de mannen clutch is hip. De kleuren klassiek bruin, zwart en ander sober kleuren zijn in de mode. Maar af en toe experimenteren mannen met een fellere kleur of print. Hoe dan ook, een feit staat vast; the men love their clutch!

man-velope1

Maar waar kan jouw vriend zo een clutch vinden? Nou bij de Zara Men is ie zeker te vinden. Maar ook online zoals bij Ebay zijn de mannen clutch gewild ๐Ÿ˜€
192703_980Wat vind jij van de fashionisto clutch?

7 thoughts on “Fashion: Fashionisto clutch

  1. Bij de mannen van de foto’s staat het wel leuk.. Maar nee, ik ben geen fan van deze trend. Als mijn vriend opeens met een clutch gaat rondlopen (wat hij waarschijnlijk nooit gaat doen) zal ik hem toch even niet zo subtiel hinten dat ik zijn simpele schoudertas een stuk leuker vindt, haha.

  2. De bovenste vind ik wel leuk! Al zou mijn vriend dit nooit dragen, dat weet ik nu al. ‘Vรฉรฉlste gay natuurlijk..’ haha!

  3. Hmm ik denk dat dit leuk is voor sommige mannen, maar ik zie mijn vriend er persoonlijk echt niet mee lopen ๐Ÿ˜› Als hij al zijn spullen al niet in mijn tas dropt stopt die ze wel ergens weg in zijn jas dus een eigen tas heeft die niet nodig ๐Ÿ˜‰

  4. Pingback: Trends: Hipsters gaan massaal aan de manbraids | Just Kaoutar

Geef een reactie

