Column/Love

My single life #3: Valentijnsdag voor Forever Aloners

Gisteren was Valentijnsdag. Een dag vol met verliefde stelletjes, hand in hand lopend en blije mensen. En dan zit ik daar tussen al die kussende stellen.. forever alone.. Ik kan geen kaarten, bloemen, chocolade (eigenlijk chocolade nog wel maar geen Valentijnschocolade) of rode dingetjes meer zien! Single zijn en Valentijnsdag gaan niet samen.

valentijnsdag-paar-kussen_72967 Over Valentijnsdag gesproken, ik had ooit een rampzalige date op die dag. Ik ben tot de dag van vandaag getraumatiseerd door deze date en date ook niet meer. Het was toen in de MSN periode. Al mijn vriendinnen hadden weleens een blind date gehad, en ik dacht zelf ach waarom niet? Ik heb toch niets te verliezen…

Die dag… begon al vreselijk. Op de dag van mijn date had ik een pukkel op mijn gezicht… op mijn voorhoofd om precies te zijn. Het was ook nog rood/roze en in de vorm van een werelddeel.. Ja, ja zo groot was die pukkel dus. Na allerlei crèmes en oma wondermiddeltjes gebruikt te hebben, werd de pukkel alleen maar erger. Dus ik besloot maar een modieuze hoed te dragen.

valentijn3-11854

We hadden bij La Place afgesproken. Door de zenuwen kon ik niets eten of drinken. Na tien minuten wachten, kwam er een man aangelopen. Ik betrapte mezelf op het uitlachen van hem en dacht nog als dit mijn date is, dan please god just shoot me.. En jullie raden het nooit… Hij was mijn date!

Een kleine man in een trainingspak,  afgetrapte gympen, zwarte leren handschoentjes, hij had Elmo handjes en het leek alsof hij pas wakker was geworden…. Toen hij begon te praten, wist ik het meteen, dit gaat hem niet worden… Jullie denken vast; ach Kaoutar dit is toch niet zo erg? Je overdrijft! Geloof me, ik overdrijf niet en het wordt erger en erger…

In mijn volgende column vertel ik nog meer over mijn date. Maar ik vraag mij af: Heb jij weleens een rampzalige date gehad?

14 thoughts on “My single life #3: Valentijnsdag voor Forever Aloners

  1. Hahahaha heel leuk artikel weer! En nee ik heb nog nooit een rampzalige date gehad. Mijn allereerste date was een geweldig leuke avond met mijn huidige vriend, dus mijn date was perfect! Of help ik nu niet echt met je depri single zijn? :p Geen zorgen! Donderdag gaan we op zoek naar een leuke man voor je.

  2. Dwalend en dolend van blog naar blog kom ik hier even lezen.
    En nu zie ik ook nog dat ik misschien tips kan krijgen, als oudere alleengaande man.
    Om te beginnen hoor ik graag hoe ik mij juist wel moet kleden bij een date.

    Vrolijke weekendgroet,

    • Welkom en leuk dat je op mijn blog bent beland! Nou om te beginnen moet je zeker NIET in een trainingspak komen. Wat ik (persoonlijk) leuk vind, is als een man een overhemd aan heeft of een trui. Niet teveel kleurtjes, het liefst een effen kleur. En verder een spijkerbroek of zwarte broek. Zeker geen afgetrapte schoenen, wel schone schoenen. Maar dat is mijn persoonlijke voorkeur! Hoop dat je hier iets aan hebt!

      • Dank voor je antwoord.
        Een trainingspak heb ik niet, al zou een beetje sporten beter zijn voor mijn conditie en bollend buikje.
        Zwarte spijkerbroeken puilen uit mijn kast. Met een verzameling zwarte t-shirts met een opvallende tekst als opdruk. Het aantal overhemden is minder, ik heb een grote hekel aan strijken. En er is een ruime verzameling goed gepoetste zwarte schoenen.
        Ter afwisseling draag ik nu minder mijn truien. I.p.v. daarvan wissel ik een vestje met een colbertje af.

        Al met al geloof ik hiermee redelijk aan jouw persoonlijke voorkeur te voldoen. Ik blijf je blog verder lezen. Om te ontdekken of wij nog meer overeenkomen …..

        Vrolijke zondaggroet,

  3. Haha ben benieuwd naar het vervolg!
    Ik heb echt zo’n awkward date gehad:(
    Het was met mijn beste vriend dus ja we zaten gefriendzoned….
    En ik dacht ik geef het gewoon een kans maar het viel echt tegen maar ja
    Ik blijf lekker single!:)
    Niks mis mee!

  4. Pingback: Column: My Single Life #4 | Kaoutar Schrijft

Geef een reactie

