Beauty/Inspiration

Beauty: Vampy look

9d30a1ffad990e081f4e377541041f25

Donkerpaarse, bordeauxrode, en pruimkleurige lippenstift domineert deze winter de catwalk. En waar een trend is, zijn volgers. De laatste tijd zie ik deze look ook steeds vaker bij celebrities, zoals bij Rihanna, Camilla Belle en Miley Cyrus. Maar ook op straat.

d616c55e2a54a8861bbe62422cc183bc

Het is even wennen, maar het is toch echt de nieuwe look voor de winter; de vampy look. Bij een vampy look gaat het met name om de donker opgemaakte lippen. Het geeft een mysterieuze en soms zelfs chique uitstraling.

Les Twin-Set de Chanel Provocation

Wil je zelf een vampy look creëren? Dan raad ik je de Chanel lipstick Rouge Noire (€ 31 euro) aan. Deze lipstick is geïnspireerd op de jaren 20 drama look. Wil je niet zoveel geld aan een lipstick besteden? Er bestaat een budget dupe van Chanel Rouge Noire; de HEMA lipstick nummer 14 (€ 3 euro).

49d5b628f73c14f0195eff3e463824bd

Ik vind het een mooie kleur, zeker nu alle donkere kleuren weer tevoorschijn komen, vind ik een diep rode, of donker paarse lipstick super mooi.

camilla-belle_GB

Omdat de lippenstift vrij heftig en opvallend is, vind ik het mooi als de rest van de make-up juist basic blijft. Licht opgemaakte ogen dus!

vjustice01
Wat vind jij van de vampy look?

10 thoughts on “Beauty: Vampy look

      • Ik begrijp je! 3 maanden geleden moest ik niks van make up hebben :p hoogstens eyeliner, en toen begon ik met werken bij rituals. Ze hebben me alle tips en tricks gegeven 😀 . Oja, er zijn kortingstickers van de Hema. Vanaf aankomende donderdag tot en met zondag kan je op 4 artikelen korting plakken 😉 Dus ik ga dat lippenstiftje zeker scoren 🙂

  1. Pingback: instaMAD #25 | Madeleine Lifestyle

Geef een reactie

