Blog/Win

Win: De Blog Bijbel

9789085163558_VRK

Hoe maak je de mooiste foto’s? Hoe zorg je ervoor dat jouw blog opvalt? En hoe krijg je lezers? Journaliste Carlijn Bekker schreef een handboek genaamd De Blog Bijbel vol tips over bloggen over mode, beauty en lifestyle. In het boek zijn onder andere tips te vinden van Nederlandse blogsters zoals Mascha (Beautygloss.nl) en Teske (Teskuh.nl).

In het boek zijn ook handige stappenplannen, do’s & don’ts bij het bloggen en de leukste mode-illustraties te vinden.

WIN!
Kaoutarschrijft geeft nu 1 exemplaar van ‘De Blog Bijbel’ weg! Wil jij dit boek winnen? En een succesvolle blog krijgen? Plaats een reactie hieronder en vertel waarom jij het boek wilt winnen. Ik zal in maart de winnares bekend maken!

De actie duurt t/m 1 maart 2014.

Auteur: Carlijn Bekker
Prijs: € 10
Te koop bij: Bol.com

15 thoughts on “Win: De Blog Bijbel

  1. Leuke actie! Ik wil m graag winnen om beter op te vallen. Ik ga in mei naar Amerika om m’n blog te promoten ( ik schrijf Engels) maar de tips, tricks. Do’s and dont’s zou ik graag willen weten! Xx

  2. hooi ik wil graag winnen omdat ik ook een blog wil beginnen maar ik weet nog niet egt hoe het moet dus ja de blogbijbel lijkt me super cool
    dooeei!!

  3. Mijn blog staat nog in de kinderschoenen en is net gestart,
    Vandaar dat ik het lot graag met deze prijsvraag tart.
    Ik sta altijd open voor een boek vol tips en advies,
    En hoop dat ik met hulp van dit boek nooit mijn lezers verlies.

  4. Wat een leuke win actie! Zou het boek graag willen winnen. Ik blog sinds kort (bijna twee maanden) en kan nog veel tips gebruiken. Ik hoop dat ik de antwoorden vind in dit boek. *fingers crossed*

  5. Wat een toffe actie! Mijn vriend en ik gaan binnenkort op reis en ik zou dolgraag een prachtige herinnering maken voor familie, vrienden en mezelf!

Geef een reactie

