Bucket List

Bucket List: Surfer girl

Hoe ouder ik word, hoe meer ik nadenk over mijn leven. Natuurlijk maak ik gekke momenten mee, en geniet ik van mijn leven. Toch heb ik bepaalde activiteiten die ik ooit in mijn leven wil gaan doen.Ik heb trouwens de afgelopen jaar een angst voor ouder worden gecreΓ«erd (mede door filmpjes over oude mensen en bejaardentehuis). Maar nu ik nog jong ben wil ik alles doen wat er in mijn bucket lijst staat. Elk activiteit zal ik in de zoveel tijd in de spotlights zetten. Ik begin met de Surfer Girl.

Vroeguh toen ik nog jong en onschuldig was, wou ik een surfer girl worden. Ik keek altijd tegen ze op en dacht waaauuuw dat wil ik ook kunnen. Ik heb nu besloten om deze zomer te leren surfen! Natuurlijk wil ik mezelf dan wel in zo een surfpak hijsen (ziet er ook stoer uit) en op naar de golven! Het lijkt mij wel heel moeilijk, dus heb besloten om als eerst in Nederland les te nemen (ja dat kan!). Pas dan om in een warm land de golven te pakken. Ik word helemaal blij van het idee! Wie weet sleep ik mijn broertje of een vriendin wel mee om mee te surfen. Of wie weet kom ik een leuke surfer dude daar tegen πŸ˜€

Wat vind jij van surfen? En wat staat bij jou op jouw bucket list?

surf-and-sunset

9 thoughts on “Bucket List: Surfer girl

  1. Surfen is heel gaaf! Zo`n machtig gevoel om over de golven te gaan als je eenmaal staat πŸ™‚ Maar wel pittig om te leren. Advies van mijn kant: leren surfen in het buitenland! Daar heb je betere golven. Hier in Nederland is het uberhaupt afvragen of er wel golven zijn.

  2. Pingback: Blog: Liebster Award #2 | Just Kaoutar

  3. Pingback: Bucket List: Stierenrennen | Just Kaoutar

Geef een reactie

