Beauty

Beauty: 10 Beauty voornemens

Een nieuw jaar staat voor een frisse start. Tijd om slechte gewoontes in te ruilen voor goede gewoontes. Om het nieuwe jaar ook op het gebied van beauty beter te starten: hierbij 10 mooie beauty voornemens!

1. Vaker water drinken
Elk jaar vertel ik mezelf dat ik vaker water moet drinken, maar toch doe ik dat niet. Nu is het tijd dat ik mij hieraan hou!

2. Beter mijn lippen verzorgen
Mijn lippen zijn vaak uitgedroogd en vervellen snel. Daarom wil ik ze meer scrubben en een goede lip balsem aanschaffen (iemand een tip πŸ˜‰

3. Een nieuwe look proberen
Iedereen heeft een β€˜signature style’, maar nu wil ik iets anders proberen. Misschien een nieuwe make-up look of haarlook. Ik had een tijdje dat ik mijn haren altijd in een knot had.Β  Nu wil ik een nieuwe beauty look.

large

4. Meer slapen
Zoals jullie misschien weten, hou ik niet van slapen. Ik ben een nachtmens en slaap soms maar 4 uurtjes (!) Nu wil ik maximaal 8 uur slapen.

5. Mijn haar laten drogen voordat ik het borstel
Mijn haar is superlang en daardoor moeilijk te verzorgen. Nu wil ik mijn haren laten drogen en dan pas borstelen. Ik merk namelijk dat vochtig haar sneller afbreekt.

6. Gezonder eten
Volgens een vriendin eet ik als een bouwvakker. Het probleem is ook… I love chocolate! Het is te lekker en ik kan nooit van afblijven. Dus mijn voornemen is om minder chocolade te eten, en meer gezond eten.

largek

7. Scrubben
Mijn gezicht scrub ik een keer per week. Maar het liefst scrub ik vaker en dan ook uitgebreid scrubben.

8. Waxen
Waxen…mijn grootste nachtmerrie. Ik heb het een keer een Brazilian wax gedaan… Nou toen dacht ik nooit meer! Ik heb tot de dag van vandaag nachtmerries daarover. Toch is het haargroei heel wat minder geworden. Dus misschien moet ik het toch nog een keer doen (maar een keer, niet meer :s)

9. Elke dag parfum gebruiken.
Ik hou ervan om lekker te ruiken, maar vergeet het vaak! Daar kan ik zo van balen.

tumblr_lzyoo1lgRy1qd5zqzo1_500_large

10. Vaker dagcrème gebruiken
Naast het scrubben, wil ik vaker dagcrème gebruiken. Mijn gezicht ziet dan heel wat gezonder uit.

Nou dit zijn mijn beauty voornemens. Ik hoop dat ik mij hieraan ga houden, maar vast niet haha :p Wat zijn jouw beauty voornemens?

24 thoughts on “Beauty: 10 Beauty voornemens

  1. Wat een leuke blogpost πŸ™‚ Nu ik het zo lees, is voor mij het voornemen nummer 1, 5 en 7!
    Maar 5, zal wel lastig worden πŸ˜›

  2. Omg Kaoutar ik wist niet dat jij ooit een Brazillian wax hebt gedaan! Ik wil dat ook een keer doen maar ik durf niet hahaha. Waar heb jij het toen een keer laten doen?

    Goede lipspullen: The Lip Scrub van Sara Happ is super fijn (en duur: maar liefst 28 euro). Qua lipbalsem ben ik groot fan van Carmex, maar die is helaas nergens in Nederland te koop. Maar ook de Babylips lipbalsems van Maybelline blijken heel fijn te zijn en die kan je hier gewoon bij de drogist halen. Ze kosten geloof ik iets van 3/4 euro, dus dat is prima te doen.

    En ben ik toevallig degene geweest van de bouwvakker opmerking? :p

    • Had het in Marokko gedaan en ik was verplicht door mijn tante -_- Ik was toen pas 18 en geloof me het was echt een hel!

      Dankje voor de tips, ik ga morgen naar Kruidvat voor Babylips πŸ˜€

      En ja jij bent de bouwvakker vriendin opmerking hahaha πŸ˜„

Geef een reactie

