Blog

My Fav: Best gelezen artikels

Het is bijna 2014! Tijd om terug te blikken op het afgelopen jaar. Vandaag blik ik terug op de top 5 best gelezen artikelen van 2013. Lees je mee?

Desktop1_zpsf5e806be

1. L’Oréal Paris: Miss Manga
Dit is veruit de meest gelezen artikel! In dit artikel heb ik het over de mascara en hoe graag ik het wil kopen. Tot de dag van vandaag heb ik het niet gekocht. Dat komt voornamelijk door de reacties van gebruikers.

e561084e9220383c7204eb40f9bc13f1_L

2. Column: My Single Life #1    
In een vlaag van verveling heb ik een column over mijn single leven getypt. Maar ik had nooit verwacht dat het zo goed gelezen werd! Ik vind het grappig dat mensen geïnteresseerd zijn in mijn leven als vrijgezel. En de reacties zijn hartstikke leuk!

3. Trends: Summer gets dressy
Om eerlijk te zijn is dit een van mijn persoonlijke favoriete artikel. Het was ook een artikel waarvoor ik heel veel vooronderzoek had gedaan. Ik ben naar kledingwinkels gegaan, heb gestaard naar etalages en keek naar wat de winkelende dames aan hadden.

photo-of-model-with-white-teeth

4. Beauty: Witte tanden
Dit artikel heb ik geschreven nadat ik talloze complimentjes kreeg over mijn tanden. Ik pas mijn eigen tips nog steeds toe. Vooral het drie keer poetsen is nu een normale gewoonte voor mij geworden.

1077733_10151641876028859_781383220_o_thumb_600x397

5. News Flash: Real-life Barbie
De real-life Barbie vond ik zo vreemd, dat ik besloot om een artikel over te plaatsen. Bijna iedereen reageerden hetzelfde; vreemd en bizarre news flash. Ik ben van plan nog meer van dit soort artikels te plaatsen.

Love-love-14984197-1600-1200

Het zijn trouwens stuk voor stuk artikels die ik met veel plezier heb getypt! Bedankt allemaal voor het lezen van deze artikels. Ik weet nu dat ik mij vooral moet richten op beauty, columns, fashion en leuke news flash! Fijne jaarwisseling en ik hoop op een mooie 2014 voor iedereen!

From Kaoutar with Love!

5 thoughts on “My Fav: Best gelezen artikels

  1. Ik hou van je single life columns! 🙂 Ik verheug mij nu al op de volgende 🙂 Je hebt echt een leuke schrijfstijl 🙂 Ik wens je voor morgen een veilig oud en nieuw! Dat al je wensen mogen uitkomen in 2014 😉 xoxo

Geef een reactie

