Column/Love

My single life #2: Waarom ben je single?

im-single

‘Maar waarom ben je nog single dan?’ (ugh)
‘Ach je bent veel te kieskeurig.’ (dubbel ugh)
‘Ga daten, ik ken wel iemand voor je…’ (ouch)

Dit zijn de drie meest gehoorde antwoorden op mijn single life situatie. Mijn brein maakt overuren bij dit soort vragen. Ik weet meestal niet eens hoe ik dan moet reageren. Hoewel, ik weet het wel, maar heb geen zin om te reageren.

Het klinkt misschien clichΓ© maar alle leuke mannen zijn bezet (het is echt zo!) Ik val op lieve, aardige mannen die alles voor je over hebben, en nog ook zorgzaam zijn. Maar aangezien mijn broertje (ieuw) de enige man die in mijn omgeving zo is, kom ik ook niet ver (misschien is single zijn toch niet zo erg)

Of ik kieskeurig ben? Hmm, ik denk het niet? Ik ‘kijk’ meestal naar de innerlijk. Een leuk koppie is geen must maar wel een pre :p Ooit beweerde een vriendin dat ik te kieskeurig was (ja jij jaa) Toen probeerde een jongen van school mij te regelen (eng verhaal, het was een soort stalker, kom ik ooit wel op terug) en toen ze zag wie het was en hoe hij eruit zag, kwam ze erop terug. En geloof me dames en heren, ik ben echt niet kieskeurig, maar hij was echt niet leuk. Mijn vriendin die echt bijna iedereen goedkeurt, had hem ook afgekeurd.

Over het daten, wil ik het niet eens over hebben. Been there, done that, het was echt niet leuk. Ik herinner mij een date, ik noem het my date from hell. Hij… Of wacht dit verhaal… laat ik voor mijn volgende column over πŸ˜€

Wat is jouw reden dat jij nog single bent? En voor diegene die bezet zijn; wat vind jij zo leuk aan je vriend?

single-life-9

12 thoughts on “My single life #2: Waarom ben je single?

  1. Ik voel me aangesproken door het “ja jij jaa” :p Hahaha. Maar klopt, je bent ook gewoon kieskeurig. Je zegt dan nu wel: oo ik let op het innerlijk.. maar zodra ik een leuke jongen voor je aanwijs, zit je van “o, maar zijn haarkleur is niet goed.. en hij is drie centimeter te kort.. en oren zijn twee millimeter langer dan ik kan accepteren.. bla bla”. Dus!

    En wat ik zo leuk vind aan mijn vriend? Alles! Want hij is super lief en leuk haha πŸ˜€

  2. Die acht redenen zijn echt so true, hahah. En dat met mijn broer heb ik ook. Helaas :/. Je gaat zeker nog iemand vinden!

    Keep on bloggin’,
    Summer

  3. Superleuk artikel om te lezen πŸ™‚ Ik heb een vriend maar dat is allemaal heel toevallig gebeurd. Ik was niet op zoek.. Ik kan dus niet echt een raad geven .. ik denk gewoon dat het je wel ‘overkomt’ net als mij πŸ™‚

Geef een reactie

