Column/Love

My single life #1: Introductie

e561084e9220383c7204eb40f9bc13f1_L
Hoi, ik ben Kaoutar en ik ben vrijgezel. Ja je leest het goed: vrijgezel. Of het me bevalt? Hmmm, niet van die lastige vragen stellen wil je?! Ja, het bevalt als ik ’s nachts gewoon in mijn Smiley pyjama in bed kan stappen en kan opstaan als een zombie. En het bevalt ook dat ik mezelf kan volproppen met een zak chips op schoot en een glas cola (kuch kuch: verslaving) in mijn hand, kijkend naar een aflevering van SpongeBob SquarePants (Love him!)

Maar eerlijk he, even onder ons: soms dan heb ik wel een man in mijn leven nodig. Voor het tillen van boodschappen naar 3-hoog. Of voor het wisselen van een lekke band. Voor het repareren van de gootsteen en voor het behangen van mijn kamer.

Maar ook voor de liefde… Toegegeven: ik heb zo nu en dan wel een knuffel nodig. Iemand die mij kan laten lachen. Of iemand die een luisterend oor aanbiedt. Voor romantiek al helemaal..

Maar bestaat de liefde wel? Of is het alleen maar hoofdpijn, verdriet en teleurstellingen? In mijn columns ga ik daar een antwoord op proberen te geven. Mijn avonturen op zoek naar de ware zal ik hier met jullie delen, lezen jullie mee?

HebΒ jijΒ een vriend/vriendin?

Met liefdevolle groet,

Kaoutar

20 thoughts on “My single life #1: Introductie

  1. Je weet wat ze zeggen, je komt iemand tegen zodra je stopt met zoeken. (Is mij regelmatig overkomen). Het beste wat je kan doen is gewoon genieten van wie je bent nu, van je vrijheid en de mogelijkheid om een bak ijs leeg te eten als je dat wilt zonder dat iemand aanneemt dat je ongesteld bent en niet die verplichtingen die erbij komen kijken. (Het ontmoeten van de vrienden vind ik altijd enorm vreselijk. Een soort vleeskeuring, waarbij je weet dat ze het later over jou gaan hebben).

    Maar ik ken die verlangens naar een knuffel en gewoon iemand om tegen aan te kruipen. Ik kan je wel vertellen dat het wel goed komt met jou hoor, je komt die speciale gozer tegen!

    • Bedankt voor je reactie! En leuke vrijheden noem je XD Ik ga inderdaad sowieso niet zoeken, maar laat het op mij afkomen. De vleeskeuring lijkt mij vreselijk haha :p En tnx! Als het niet gebeurd, naja dan ben ik wel een forever aloner XD

  2. Heel leuk artikel! Ik heb (zoals je al weet, haha) een vriend. Maar gelukkig vindt hij het totaal niet erg als ik gekleed in een roze pyjama met pinguΓ―ns in bed kruip. Hij vindt het juist schattig! En als ik vind dat ik opsta als een zombie, zegt hij juist dat hij me mooi vindt. Dus geen zorgen: ook als je een vriend vindt, kan je nog steeds leuke pyjama’s dragen en minder charmante momenten hebben πŸ™‚ En van mij krijg jij een keer een Spongebob pyjama! Sla ik twee vliegen in 1 klap haha.

  3. Nee ik heb ook geen vriendje, en vaak denk ik bij me zelf hmmm waarom eigenlijk niet? En dan denk ik ja ik zou het wel willen, maar het is ook wel rustig zo. Geen stres om ruzie met m, geen extra tijd vrij te hoeven maken want heb t al zo druk haha. Ben heeeel benieuwd naar jou “reis naar de ware”

  4. Ik ben al bijna 12 jaar samen met mijn vriend, en ik kan me echt geen leven zonder hem voorstellen. Ik kan ook perfect mezelf zijn met hem erbij, weet je, en dat betekent veel. Ik voel me niet compleet zonder hem.

  5. Wat leuk! Ik ben erg benieuwd! Ik heb wel een vriend voor ruim 4 jaar nu en ik kan me geen dag zonder hem meer voorstellen (hij is ook mijn allereerste vriendje). Elke relatie heeft zijn ups and downs en ik denk dat het essentieel is dat je niet zomaar opgeeft. Ik vind dat je je nooit moet haasten wanneer het op relaties aankomt. Op een dag zal jij dΓ© perfecte man voor jou vinden (en hij moet echt zijn best doen om jou te krijgen!) πŸ˜€ Ik heb je trouwens genomineerd voor de Liebster Award ! http://littleladythings.wordpress.com/2013/12/19/ik-ben-genomineerd-voor-de-liebster-award/

Geef een reactie

