Beauty/News Flash

Newsflash: Ugly children

Een Chinese man is gescheiden van zijn vrouw omdat zijn kinderen ‘te lelijk’ zijn.

Klinkt ongeloofwaardig hé? Ik zal het verhaal kort proberen te vertellen.

De Chinese man, genaamd Jian Feng noemt zijn kind ‘zeer lelijk.’ Verder beschuldigd hij zijn vrouw dat ze is vreemdgegaan. ‘De onaantrekkelijke kinderen zouden nooit van mij kunnen zijn,’ meldt hij aan The Irish Times.

Maar wacht het wordt erger!

Na een DNA-test blijkt het kind toch wel van hem te zijn! Zijn vrouw biecht daarna op dat zij voordat zij hem had ontmoet, plastisch chirurgie had ondergaan. Een operatie met totale kosten van 100.000 dollar (!)

Vervolgens sleept hij haar voor de rechter wegens valse voorwendselen :s Zij heeft hem niets verteld over de operatie. Ook heeft zij Jian bedrogen door hem te laten denken dat ze knap is.

phau_56329

Om het verhaal nog erger te maken…

Hij heeft de rechtszaak gewonnen. De rechter is het met hem eens en zijn vrouw moet haar man 120 000 dollar betalen! Jian: “Ik ben met mijn vrouw getrouwd uit liefde. Maar vrijwel direct nadat onze eerste dochter werd geboren, kregen we huwelijksproblemen. Onze dochter was ongelooflijk lelijk, ik gruwelde ervan.”

Snap jij het nog?

Het is zo een vreemde verhaal, dat ik het zelfs ongeloofwaardig vind :s Zeer triest allemaal. Ik voel een plaatsvervangende schaamte en woede. Haar vader is misschien knap van buiten, maar lelijk van binnen. Men moet zijn eigen kind onvoorwaardelijk lief hebben en niet oordelen over zijn/haar uiterlijk.

Wat vind jij van het verhaal?

Bron: Metro Nieuws

12 thoughts on “Newsflash: Ugly children

  1. Hahaha raaaar, die man trouwde uit liefde, maar omdat zijn vrouw lelijk blijkt te zijn en daarom zijn kind ook lelijk is is er ineens geen liefde meer…
    Ik hoorde trouwens een keer op training van iemand dat lelijke baby’s later heel knap worden, hahaha! Vast niks van waar maar ik moest er gelijk weer aan denken. Sommigen zeiden letterlijk tegen elkaar: ‘ooh dan was jij vroeger vet lelijk!’

  2. Hahaha, dit had ik een tijdje geleden in de krant gelezen. Het is aan de ene kant grappig, maar aan de andere kant ook super zielig voor die vrouw. China is echt een vaag land, ik snap niet hoe die man de rechtszaak heeft kunnen winnen.

  3. Hij had de rechtzaak echt niet moeten winnen, belachelijk. Plastische chirurgie doe je voor jezelf omdat je mooier wilt zijn, dan ga je niet iemand die je net leert kennen op de hoogte stellen van de imperfecties die je voor je operaties hebt gehad lijkt me. Sommige mensen sluiten dat dan helemaal af. Ik vind niet dat de vader de rechtzaak had moeten winnen. Hoe kun je zo respectloos met vrouwen en kinderen omgaan? echt belachelijk.

Geef een reactie

