Blog

Blog: Liebster Award

Nominatie
And de Liebster Award goes to… Kaoutar! Omg omg omgg ik ben genomineerd! Echt lief van Anneke om mij te nomineren. Ik wil graag mijn moeder bedanken. Verder wil ik ehm *zoekt naar speechbrief* Ow laat maar, er hoeft geen speech te worden gegeven -_- Oke dan leg ik wel uit wat de Liebster Award is.

liebster-award-elephants-picturebook

Liebster Award
De Liebster Award is een prijs voor beginnende blogger. Het is een soort prijs om diegene laten weten dat ie goed bezig is. Ik kreeg van Anneke de nominatie. Dus nu moet ik haar tien vragen beantwoorden. Verder moet ik weer tien bloggers nomineren voor de Liebster Award en hun weer tien vragen voorleggen die zij beantwoorden (snap je het nog 🙂

De nominatie is een grote eer om te krijgen. Ik wou trouwens stoppen met mijn blog, maar dit heeft mij toch wel het duwtje gegeven om door te gaan met mijn blog!

Liebster award

De vragen
De volgende vragen zijn gesteld door Anneke en ik zal ze beantwoorden:

1. Waarom ben je met je blog begonnen?
Poeh waar moet ik beginnen. Nou ten eerste hou ik van schrijven. Verder wou ik altijd een (fashion/beauty)blog. Nu is het een grote hobby van mij geworden 🙂

2. Waar haal je de inspiratie vandaan om te schrijven?
Van internet, tijdschriften, familie, vrienden; kortom het dagelijks leven en bezigheden!

3. Wie is jouw grote voorbeeld?
Dit gaat misschien een beetje raar klinken, maar mijn moeder is mijn grootste voorbeeld! Zij is tevens mijn beste vriendin en ik hoop ooit in haar voetsporen te volgen als de vriendelijke en sterke vrouw dat ze is.

Preview_iLoveMama

4. Wat vind je ervan genomineerd te zijn voor de Liebster Award?
Superleuk natuurlijk! Zoals ik al eerder zei, wou ik stoppen met mijn blog, maar door Anneke en de nominatie ga ik verder met bloggen 🙂 Tevens vind ik het een grote eer om genomineerd te zijn!

5. Wanneer ben je begonnen met schrijven?
Ehm dat is lang geleden, maar ik denk sinds ik kan schrijven? Ik was altijd tijdens de basisschool en alle lessen bezig met dingen opschrijven. Het kon mij nooit schelen wat ik schreef als ik maar iets schreef.

6. Wat brengt een lach op je gezicht?
Shoppen en nieuwe kleding! Iedereen die mij kent, weet dat ik gek ben op fashion :p Maar ook als ik thuis zit, lekker knus op de bank (ik ben een echte huismus) met de familie 😀 Ow en nieuwe volgers en complimenten, that brings me a big smile!

smile

7. Wat is je levensmotto?
Carpe Diem, of ook wel geniet van het leven en pluk de dag!

8. Wat doe je in je vrije tijd?
Shoppen, shoppen en ow ja vergeten shoppen! Haha oké nu klink ik wel een shopverslaafde (ben ik stiekem ook) maar ik vind het ook leuk om te bloggen 😀

9. Waarmee onderscheid jouw blog zich van andere blogs?
Nou onderscheiden… dat doet mijn blog niet echt. Maar wat ik wel probeer is een snufje humor in elk artikel te plaatsen. Ik vind het belangrijk dat mijn volgers vrolijk worden van mijn artikels 😀

10. Hoe denk je dat je leven over 5 jaar eruit ziet?
Over vijf jaar hoop ik een man, huis en tien kinderen te hebben *just a joke* Nee, ik heb geen idee hoe ik denk dat mijn leven er dan eruit ziet. Ik ben ook een type persoon die leeft van dag tot dag, dus aan plannen doe ik niet.

children-childrens-world-29909151-500-412_large

De tien genomineerden
Nu mag ik dus bloggers nomineren. Deze tien bloggers zijn echt mijn favoriete bloggers. Ik merk dat ik bij al deze bloggers al hun artikels lees en ook reageer (reacties plaatsen) De bloggers aan wie ik graag de Liebster Award door wil geven zijn… *trommelgeroffel*

Ik wou nog ook Anneke nomineren, maar helaas kan dat (volgens de regels) niet nog een keer. Voor wie benieuwd is naar haar blog hier is ie!

a-girl-loves-writing-blogging-she-exists-she-writes

Vragen voor bloggers
Van de tien vragen heb ik vijf zelf verzonnen en vijf van Anneke overgenomen. En dit zijn ze:

1. Waarom ben je met je blog begonnen?
2. Waarom heb je deze blognaam gekozen?
3. Waar haal je de inspiratie vandaan om te schrijven?
4. Wie is jouw grote voorbeeld?
5. Wat brengt een lach op je gezicht?
6. Waarmee onderscheidt jouw blog zich van andere blogs?
7. Hoe denk je dat je leven over 5 jaar eruit ziet?
8. Wat vind je jouw leukste eigenschap?
9. Hoe zou jij jezelf omschrijven in een paar zinnen?
10. Wat is jouw grootste droom?

Nou ik vond het leuk om hieraan mee te doen 🙂 Ook vond ik het een eer om genomineerd te zijn. Hopelijk vonden jullie mijn artikel leuk en ik ben benieuwd naar de antwoorden 😀

liebster-award-L-QSGhF9

11 thoughts on “Blog: Liebster Award

  1. Pingback: Blog: Liebster Award #2 | Just Kaoutar

Geef een reactie

