Bizarre Beauty/Celebrity

Bizarre Beauty: Real-Life Barbie

Meet real-life Barbie: Valeria Lukyanova uit Oekraïne. Met haar superslanke taille, neuscorrectie, blauwe kleurlenzen, grote uhum en flinke laag make-up ziet zij echt uit als Barbie. In totaal heeft ze $800.000(!) besteedt aan plastisch chirurgie.

1077733_10151641876028859_781383220_o_thumb_600x397

Verder eet ze alleen maar rauwe producten. Volgens haar is ze geen slecht voorbeeld voor jonge meisjes. Integendeel, dit is wat zij zegt: ”Iedereen met een fijne, smalle bouw en een strak figuurtje ziet eruit als een pop. Ik zal niet ontkennen dat ik er niet aan meedoe. Ik vind de reacties die ik krijg interessant. Ik neem het niet serieus.”

Wat vind jij van de real-life Barbie?

19 thoughts on “Bizarre Beauty: Real-Life Barbie

  1. Ze ziet er heel erg onnatuurlijk uit! Wat heb je trouwens een leuke blog, heb je ook bloglovin? Ik zou je namelijk graag willen volgen. Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

  2. ja daar ben ik wel mee eens wat voorbeeld geef je jonge kinderen die al niet gelukkig zijn met wie ze zijn .om meer geld uit te geven aan je uiterlijk je heb er niks aan steek je geld in zak en doe er wat nuttigs mee.

  3. Ik vind haar zo onnatuurlijk en zij geeft jonge meisjes een verkeerd beeld van ‘perfectie’. Ik vind dat mensen perfect zijn zoals ze zijn en dat plastische chirurgie helemaal niet nodig is (tenzij het [medische] complicaties betreft) om er mooi uit te zien. Ik heb ook een smalle bouw en ik word soms wel eens ‘popje’ genoemd, maar ik neem het niet zo letterlijk als zij haha. Ik vraag me af hoe ze eruit zag voordat ze hier aan begon..

Geef een reactie

