Movie

Must see movie: Wolf

wolf-de-film
Na het meerdere malen zien van de trailer van de film Wolf, was ik benieuwd naar deze film: Wolf. De posters waren ook overal te vinden. Kortom, het leek alsof er vol gespamd werd.. Op dus naar de bioscoop!. En wat was het een goede film! ik heb geen moment spijt van gehad!  Het is een Nederlandse film (vind ik meestal niets), maar ook van deze Nederlandse film was ik onder de indruk! Dus ben je op zoek naar een spannende film met een goede verhaallijn? Een verhaal dichtbij (t)huis? Dan zou ik zeker naar Wolf gaan!

Majid (Marwan Kenzari) komt net uit de gevangenis en werkt bij een bloemenveiling. Dankzij zijn harde vuisten maakt hij echter snel carrière in de kickbokswereld. Buiten de ring wordt hij echter meegezogen in een wereld van criminaliteit. Hij raakt steeds verder verstrikt in zijn eigen ambitie…

Het is dus een misdaaddrama over een jonge kickbokser, die moet kiezen tussen het goede en slechte pad. De hoofdrolspeler, Marwan heeft voor zijn rol in Wolf een Gouden Kalf gewonnen! Dat zegt dus al iets over de film en zijn acteerwerk. Het is een fantastische film en ik had het totaal niet verwacht dat ie zó goed zou zijn. Geloof me deze film moet je gezien hebben! Ik heb nog dagenlang aan deze film moeten denken… Ow en de film is trouwens in zwart-wit! Nog steeds niet overtuigd? Check de trailer

Heb jij deze film gezien en wat vind jij van deze film?

Xx Kaoutar

2 thoughts on “Must see movie: Wolf

Geef een reactie

