Beauty

L’Oréal Paris: Miss Manga

Mascara, een beauty product om je ogen zo zwoel mogelijk eruit te laten zien. Er lijkt wel een mascara oorlog in de beauty wereld aan de gang. Veel mascara’s proberen jouw wimpers zo lang, vol en volumineus te maken. Ook het merk L’Oréal komt met een nieuwe mascara, genaamd MIss Manga. Wat belooft L’Oréal met deze mascara? Mega volume en een intense, stralende en sprekende oogopslag. Topmodel Barbara Palvin is het gezicht voor deze mascara.

Barbara Palvin for Loreal Miss Manga 2013 Promo

Wat is de boodschap van L’Oréal Miss Manga mascara? “Geïnspireerd door emotie zijn jouw ogen de expressie van je ziel. Maak je ogen blikvangers met de nieuwe Miss Manga mascara van L’Oréal Paris. Een meisjesdroom met volle, mega zwarte wimpers. Manga is meer dan alleen een cartoon. Het is art, fashion, attitude, een eye look en bovenal een trend,” aldus L’Oréal.

Desktop1_zpsf5e806be

Volgens L’Oréal Paris is Miss Manga de eerste mascara dat zorgt voor grote Manga (panda) ogen. Zowel mega volume van boven én onder. Het geheim volgens hun is het flexibele 360 graden borstel. De borstel geeft maar liefst 15 keer meer volume. Het brede uiteinde is bedoeld voor de bovenste wimpers. De onderste wimpers is voor het smalle uiteinde van het borstel,

miss-mangaDe mascara zelf ziet er ook heel mooi uit. Het is zwart met roze en onderscheidt zich daardoor van andere mascara. Verder ligt het lekker in de hand. Het doet mij trouwens denken aan hun andere mascara; L’Oréal Lash Architect. Die heeft namelijk ook zo een vorm.

DSCN4135

Ik heb het product trouwens niet geprobeerd. Maar de reclame en de boodschap spreken mij beide wel aan. Vooral het mega volume lijkt mij goed. Na het lezen van een aantal recensies, ben ik tot de conclusie gekomen dat het best wel een goede mascara is. Het belangrijkste is dat ie doet wat L’Oréal Paris belooft. Wie weet koop ik Miss Manga mascara wel.

Wat vind jij van deze mascara en heb jij deze mascara al geprobeerd?

 

8 thoughts on “L’Oréal Paris: Miss Manga

  1. Ik heb hem, het borsteltje lijkt een beetje op de Doll Eyes van Lancôme. Best een fijne mascara al had ik een iets heftiger effect verwacht, het is niet een hele bijzondere mascara.

  2. Ik heb recensies gelezen dat het wel een oké-mascara is, maar het effect niet heel erg speciaal is. Altijd wel jammer dat we nooit zulke mooie wimpers krijgen van die mascaras zoals op de foto’s en reclames te zien is.

Geef een reactie

