Movie

Must see movie: Hitte/Harara

Bracha van Doesburgh, Nabila Marhaben

Een paar dagen geleden had ik de film ‘Hitte/Harara’ bekeken. Ik had de film eerder gezien, maar toch is het een film die ik nog een keer wou zien. Het is trouwens de eerste Nederlandse film die ik goed vind! Meestal vind ik Nederlandse films best wel ranzig en is er niet echt een verhaallijn te vinden. Maar bij deze film zit je op de puntje van je stoel! Dus wil je een spannende vlotte film zien? Dan raad ik je deze film zeker aan!

De vriendinnen Nancy (Bracha Van Doesburgh) en Raja (Nabila Marhaben) gaan met de auto naar Marokko om spullen te kopen voor hun nieuwe henna- en nagelstudio. In Marokko ontmoeten ze iemand die een beroep op hen doet, iets wat grote gevolgen heeft voor hun vriendschap.

Het is een Nederlandse film die je gezien moet hebben! Er komt nog ook een verrassende wending die je totaaaal niet ziet aankomen. Op het laatst wordt nog ook duidelijk dat het gebaseerd is op een waargebeurd verhaal. Ik zou zeggen bekijk de trailer, misschien raak jij ook van overtuigd,

Bekijk hieronder de trailer:

Heb jij deze film gezien en wat vind jij van deze film?

Written with love by Kaoutar!

One thought on “Must see movie: Hitte/Harara

Geef een reactie

