Fashion

Wishlist: Statement ketting

De statement ketting,,, je bent er dol op of je haat het. Zoals al eerder aangegeven wil ik een mooie statement ketting. Alleen nu heb ik teveel leuke statement kettingen gevonden. Daarom wil ik een beroep op jullie doen. Willen jullie mij helpen met het kiezen van een leuke statement ketting? Ze zijn allemaal in het mint kleur (my favorite colour)

Ik zal trouwens het bedrag niet erbij vermelden, zodat jullie niet daardoor beïnvloed raken. Laat ik met de eerste statement ketting beginnen:

1. De H&M statement ketting.

h&m statement

2. De royal statement ketting (iets anders dan de eerste ketting)

mijnwebwinkel

3. De luxe statement ketting

nessietrendshop 1

4. De teardrops statement ketting

nessietrendshop 2

En als laatst; de bubble statement kettingpiefieIk kan zelf helemaal niet kiezen, omdat ik ze allemaal zoo leuk en mooi vindt. En dat kan natuurlijk niet 😦 Daarbij heb ik mezelf streng toegesproken dat ik maar twee statement kettingen mag kopen. Dus help mij met een keuze maken. Wat is jouw favoriet/top 2? Laat het mij weten!

From Kaoutar with love!

7 thoughts on “Wishlist: Statement ketting

Geef een reactie

