Fashion

Wishlist: Fashion Brands

Ken je dat? Je bent aan het surfen op internet en opeens zie je de tas van je dromen. Maar helaas… het is een tas van 3000 euro :s Jammer genoeg ben ik niet rijk om een Céline tas van 3000 euro te kopen. Geen rijke oom of een erfenis waarop ik kan terugvallen. Ik heb speciaal voor jullie een wishlist opgesteld van exclusieve merken die ik ooit wil kopen.

Chanel

Mijn favoriete merk: Chanel. Eigenlijk spaar ik alles van Chanel; truitjes, kettingen en oorbellen. Het liefst wil ik mijn toekomstige huis vol met Chanel spullen. Maar ja, dat is niet zo goed voor mijn bankrekening.

tumblr_mpp57myYhD1sys7n9o1_500

Christian Louboutin

Ik kan echt niet op hakken lopen maar als ik deze pumps zie dan begin ik al te kwijlen. Ze zijn zoooo mooi. Vooral de rode zool (L) Ze kosten maar 6000 euro… Euhmm iemand die me zou willen sponsoren?

tumblr_m2muytY86J1r32djyo1_500_large

Dior

Een Dior zonnebril kost ongeveer 300 euro. Dat valt nog wel mee vergeleken met de duizenden euro’s van de andere merken. Maar het is niet iets wat ik dagelijks uitgeef.

christian-dior-sunglasses-autumn-winter-2010-collection

Hermès

De Hermès tas kost vanaf 6500 euro en heeft zelfs een wachtlijst van een jaar. Gelukkig heb ik een neppe Hermès tas gekregen van mijn beste vriendin.

large

YSL

En Yves Saint Laurent pumps… Het zijn niet zomaar pumps maar mooie blingbling pumps! Maar het zijn wel paar killer heels voor 4000 euro… Say whut? Ehm ik wacht wel totdat ik een rijke sjeik vind :p

tumblr_mdxs1rtAQS1qhmqodo1_500_large

Céline

De tas van Céline wil ik zooo graag! Het is een mooi klassieke tas voor 3000 euro. Ik koop wel een fakkerd :p

c7e602f8a024acf08e362e27b0287ad2

Nou dit was mijn wishlist. Wat zou jij kopen als je rijk was? Let me know!

large

4 thoughts on “Wishlist: Fashion Brands

Geef een reactie

