Fashion/Trends

Trends: Statement Ketting

De statement necklace; de modetrend van 2013. Het is een ketting die zo groot en opvallend mogelijk is. Het trekt de aandacht in je outfit. Ze zijn in verschillende kleuren en maten. Zelf vond ik ze helemaal niets. Totdat ik ze gisteren bij een modeblogster zag. Ik vond het zo leuk bij haar staan!

NEW-MINT-GREEN-BIB-STYLE-TEARDROP-STATEMENT-BUBBLE

En ik heb ook een gevonden waar ik helemaal hotteldebottel op ben geworden! Het is de perfecte ketting! Groot, opvallend en in mijn favoriete kleur: Mint. Helaas kan ik deze alleen maar op ebay.com en amazon.com vinden. Dus misschien als iemand mijn droom statement ketting ergens heeft gezien, laat mij het weten!

Hier zijn de verschillende soorten statement necklace die ik kon vinden:

Bubble Necklace (Geinspireerd op J. Crew/Bib necklace)

bubbles5

Teardrops Neclace

teardrops

Princess Necklace

104034_1369183915.5506Aztec Necklace

1058127001

Wat vind jij van de statement necklace? En zou jij er zelf een kopen?

4 thoughts on “Trends: Statement Ketting

Geef een reactie

