Beauty/Inspiration

Inspiration: Splatter Nails

Vandaag was ik op YouTube allerlei filmpjes aan het bekijken. Ik ging van het ene naar het andere filmpje. Totdat ik bij deze filmpje kwam; Splatter Nails. Normaal ben ik geen fan van nailart enz. Maar ik was bij deze filmpje onder de indruk!

nikkie-nail-art-splatter
Fashionista girl Nikkie de Jager laat haar zomerse nagelkunst zien. Ze liet zich inspireren door het Holy Festival! Ik ben sowieso een kluns met nagellak, dus misschien kunnen jullie hier een voorbeeld aan nemen. Ik ben alvast geïnspireerd 😀

Wat vinden jullie van deze nailart?

4 thoughts on “Inspiration: Splatter Nails

  1. Pingback: Bizarre Beauty: Bubble Nails | Just Kaoutar

Geef een reactie

