Personal/Tag

TAG || 25 Random Things About Me

Tags… ik vind ze altijd erg leuk om te lezen. Zo leer ik diegene achter zijn/haar blog beter kennen. Het duurde even voordat ik er 25 had, maar ik heb ze! Het gaat over fotograferen, Enrique Iglesias, clownfobie en nog veel meer 😀

  1. Ik heb een zwak voor mannen in pak.
  2. Je kan mij blij maken met winkelen en nieuwe kleding *hinthint*
  3. Al mijn vrienden weten dat ik verslaafd ben aan Coca Cola.
  4. Altijd moet ik plassen op de raarste momenten. Een keer stond ik zelfs in een rij voor een attractie en toen moest ik opeens heel nodig -_-
  5. Ik ben gek op fotograferen.tumblr_mkdsjhZgyt1r0i9t4o1_500_large
  6. Heel raar maar als huilende kinderen/baby’s mij zien, dan worden ze opeens stil :s
  7. Mijn moeder is mijn beste vriendin.
  8. Ik heb een clownfobie.
  9. Wanneer ik zenuwachtig ben, ga ik snel praten en krijg ik niets door mijn keel.
  10. Het merk Chanel vind ik ge-wel-dig!chanel
  11. Mijn droombaan is om te schrijven voor de Cosmopolitan, Fashionista of Glamour.
  12. Later wil ik in Spanje of Dubai wonen.
  13. Ik heb een vreemde obsessie voor Aziaten. Met name Japanners.
  14. Verder ben ik verslaafd aan kauwgom, vooral Bubblicious kauwgom.
  15. Mijn levensmotto is Carpe Diem.Carpe-Diem_3-einzeln-zoom
  16. Ik spaar mooie parfum flesjes.
  17. Een stomme eigenschap van mij, maar ik kan moeilijk dingen loslaten :s
  18. Ik hou niet van slapen, het liefst blijf ik de hele dag/nacht wakker.
  19. Mijn droomman is Enrique Iglesias.
  20. Ik kan niet tegen onrecht, arrogante- en schijnheilige mensen.queen-bitch
  21. Mij zul je nooit betrappen op een leugen.
  22. Bij nieuwe mensen ben ik altijd heel stil.
  23. Ik huil bijna nooit.
  24. Op hoge hakken lopen kan ik niet.
  25. Mijn favoriet cartoon is Johnny Bravo en Spongebob Squarepants (I know ik ben nog steeds gek op cartoons XD)

    large

Zooo dit waren ze dan! Misschien dat ik volgende keer weer 25 doe, maar dat hangt af van de reacties enz 😀 Neem het idee gerust over, ik lees ze graag! Laat mij weten wat je van mijn tag vindt 😀 Heb jij misschien een random thing wat jij wilt delen? Laat het achter bij reacties!

Xx Kaoutar

7 thoughts on “TAG || 25 Random Things About Me

Geef een reactie

