Blog

My Fav: Bloggers

Vandaag deel ik met jullie wie mijn favoriete Bekende Nederlandse bloggers/vloggers zijn. Ben je benieuwd wie dat zijn? Lees dan verder.

Als ik naar andere blogs ga, dan lees ik graag over beauty, fashion en reviews. Ik kan wel uren verschillende blogs bezoeken. Vooral blogs die mij inspireren om zelf met onderwerpen te komen. Hiervoor heb ik drie vaste blogadressen die ik bezoek. Dit zijn ze als volgt:

logo_vera_camilla_200x141

1. Veracamilla
Ik begin met Vera Camila van  Veracamilla.nl  (haar naam al vind ik zoo mooi) Zowel haar filmpjes als artikels zijn ontzettend leuk en leerzaam. Zijzelf is ook super leuk en haar filmpjes zijn heel leerzaam en interessant. Vera’s persoonlijkheid spettert van het scherm, ze is altijd vrolijk. Voor een dosis fashion, beauty en positieve energie ben je bij Vera aan het juiste adres.

images

2. Beautygloss
Dan kom ik met Mascha van Beautygloss.nl. Haar blog wordt altijd goed bezocht. Maar het meeste fan ben ik van haar YouTube filmpjes. Ze praat vlot en het lijkt soms alsof ze echt een gesprek voert. Verder geeft ze veel achtergrondinformatie waar je veel aan hebt. Wat ik zo leuk van Mascha vindt, is dat zij veel blogt over haar privé leven.

Beautylab.nl_

3. Beautylab
Serena van Beautylab.nl vind ik een topblog. Er staan artikels van hoog en goede kwaliteit. Ik merk dat er goed over is nagedacht en veel vooronderzoek is gedaan. Haar beauty artikels zijn mijn favoriet. Ik vind haar schrijfstijl ontzettend fijn. De foto’s en plaatjes zijn altijd prachtig. Integendeel tot Mascha ben ik – om eerlijk te zijn – niet zo grote fan van haar YouTube kanaal.

Dit waren mijn favoriete bloggers. Ik zal ooit een blog over niet bekende bloggers plaatsen.

Wie is jouw favoriete bekende blogger?

Blog

3 thoughts on “My Fav: Bloggers

  1. Leuk lijstje 🙂 Mijn favorieten zijn beautylab, misslipgloss en beautygloss. Maar ik vind ook veracamilla, livelifegorgeous en teskuh leuk. Oh en beaut.ie. Dat is een Ierse beauty blog, maar in Ierland en het Verenigd Koninkrijk komen producten vaak eerder uit dan in Nederland, dus vaak ben je dan nog eerder op de hoogte dan wanneer je de Nederlandse beautyblogs leest.

Geef een reactie

