Beauty/Review

Review: Christina Aguilera Parfum

Christina Aguilera… Sometimes it’s all you need to wear. Dit is de slogan van Christina Aguilera eau de parfum. Het is het eerste parfum van deze superster. In 2007 was deze parfum het best verkochte celebrity parfum. Overigens bestaat er ook een deodorant, lotion en gel.

christina aguilera perfume

Vandaag wil ik het dus hebben over de parfum van Christina Aguilera. De parfum wordt omschreven als vrouwelijk en warm. Ik moet eerlijk zijn dat ik nooit fan ben van geurtjes van celebrities. Meestal ben ik diegene die er langsloopt. Maar het geurtje van Christina Aguilera… Ik kon het niet laten om een review over te schrijven!

Parfum van Christina Aguilera; Voel je geïnspireerd, sexy, stralend en vrouwelijk.

Ik vind dit een mooie beschrijving van haar parfum. Want welk vrouw wilt zich nou niet sexy en stralend voelen?

Christina Aquilera2

Parfumfles
Christina Aguilera eau de parfum bevindt zich in een prachtig glazen flesje. De vorm van het fles doet mij denken aan een vrouwenlichaam/taille met rondingen. Het ziet er chique en elegant uit en benadrukt het vrouwelijke karakter. De parfumfles heeft een kanten bedrukking met bloemenmotief en onderscheidt zich van andere parfums. Onder staat er met sierlijke letters ‘Christina Aguilera.’ De strikje geeft de finishing touch. De doorzichtige dop lijkt op een diamant. Ik vind het een prachtige verschijning voor op je nachtkast of collectie! 

images

Geur
Christina Aguilera is een geur die zoet, sensueel en fruitig ruikt. Ik doe er altijd heel zuinig mee want het ruikt zoo lekker. Het is een geur die lang op je huid blijft. Wel ik het zo hoe meer je spujt, hoe langer het blijft hangen (maar dat is bij elk geur zo)

Parfumnoten

  • Topnoten: Exotisch Fruitsorbet, Mandarijn, Zwarte Bes
  • Hartnoten: Pioen, Jasmijn, Pruim
  • Basisnoten: Amber, Romige Vanille, Muskus.

christina_aguilera_fragrances_spraying_video

Conclusie

De parfum Christina Aguilera heeft mijn hart gestolen. Het is een lekker zoete luchtje. Ik vind het echt heerlijk parfum! Je hoeft niet zoveel op te spuiten om lang lekker te ruiken.  Het is een verleidelijk parfum dat door vrouwen van elke leeftijd kan worden gedragen. Ik zeg doen! Koop het, je zal geen spijt van krijgen.

Wat mij betreft krijgt de parfum 4 van de 5 sterren.

Beoordeling:

sterren

Prijzen

  • Eau de parfum 15 ml €15,95
  • Eau de parfum 30 ml €23,25
  • Eau de parfum 50 ml €32,50
Algemene informatie

  • Merk: Christina Aguilera
  • Product: Eau de parfum
  • Inhoud: 15 ml

Christina Aguilera is verkrijgbaar bij de meeste parfumerieën en drogisterijen.

Heb jij ooit het parfum van Christina Aguilera geroken? En wat vond jij ervan?

82405442_2_Christina_Aguilera_Eau_De_Parfum

4 thoughts on “Review: Christina Aguilera Parfum

Geef een reactie

