Celebrity/Fashion

My Fav: Stylicoon Kim Kardashian

Kim Kardashian; je mag haar of je mag haar niet. Een ding is zeker; ze kan kleding  combineren. Ik heb drie favoriete stijliconen en een daarvan is dus Kim Kardashian. Vooral haar blazers en het combineren ervan vind ik mooi. Ik haal vaak mijn inspiratie van haar.  Bekijk hier mijn favoriete outfits van Kim Kardashian.

 BO291WS

Haar kledingstijl is te beschrijven als vrouwelijk, chique, trendy en toch wel casual. Ze heeft rondingen en een zandloperfiguur. Kim inspireert mij met haar kledingstijl. Heb jij stijlinspiratie nodig? Ik heb de leukste outfits van Kim op een rij gezet.

kim-kardashian-flaunts-coloured-blazers-every-L-4yegvf

Kim is dol op kleuren, het liefst felle kleuren. Vooral blazers, daar is zij gek op! Ik denk dat zij een hele collectie blazers heeft. Het liefst draagt ze het met zwarte kleding, zodat haar outfit rustig blijft. Verder draagt ze veel high heels. Dat maakt haar outfit compleet.

kim_kardashian_fashionformula-atl-010310_0

Op de rode loper zien we Kim in de meest opvallende outfits. Het kan maar zo gek niet; tijgerprint, bloemetjesprint, glitter, kant alles komt aan bod. Haar Griekse stijl (een schouder) komt vaak voor bij haar jurken. Ze maakt haar outfit compleet met bijpassende sieraden en accessoires.

Kim-Kardashian-Shopping-Neutral-Fashion-011012-151-491x676

Over sieraden en accessoires gesproken; Kim combineert haar outfit vaak met sjaals. Haar tassen zijn vaak van het merk Hermès. En natuurlijk kan zij niet zonder haar mega grote designerzonnebrillen. De favoriete merken van Kim zijn: Chloe, Hermès, Louis Vuitton en Louboutin.

a_4x

Natuurlijk maakt zelfs Kim Kardashian modeblunders. In mei had Kim een spuuglelijke bloemetjesjurk aan. Ze was nog ook toen zwanger, waardoor haar figuur enorm leek. Het maakte haar onflatteus, dik en het leek alsof iemand de stof over haar lichaam had gewikkeld. Tijdschrift Vogue had haar zelfs (door de modeblunder) van de best-dressed list geschrapt. Auch…

Wat vind jij van Kim Kardashian stijl en wie is jouw stijlicoon?

designer-woman-kim-kardashian-clothing-style

3 thoughts on “My Fav: Stylicoon Kim Kardashian

Geef een reactie

