Hair

My Fav: Celeb kapsels

Haarkapsels zijn in alle kleuren, maten en stijlen. Zelf heb ik stijl haar met een slag. Helaas heb ik ook droog- en pluizig haar. Het klit snel en ik heb last van gespleten haarpunten. Dat komt mede doordat ik best wel lang haar heb (ik zal daarover ooit een artikel schrijven)

Bijna niemand is tevreden over zijn eigen haar. Het is waar dat mensen met stijl haar, krullen willen en omgekeerd ook. Ik zal een aantal celeb kapsels laten zien, die ik zelf mooi vind en graag wil doen.

Mooie kapsels van celebrities……

Het liefst heb ik stijl haar met een pony, maar dat is in de winter niet zo handig. Mijn haar wordt snel pluizig en wordt soms opeens ook zeer volumineus.

kim

Deze kapsel van Kim Kardashian vind ik heel mooi! Ik vind pony prachtig bij vrouwen staan. Het staat naar mijn mening vrouwelijk, chique en elegant. Vooral  dikke, volle, lange pony vind mooi staan.

mila

Mila Kunis haar ziet er gezond uit. Zo zie ik mijn haren ook graag; gezonde glans en stijl haar. Haar haren heeft ze in laagjes. Dit vind ik ook een mooie kapsel. Wie weet zal ik ooit mijn haren zo doen.

beyonce

Verder ben ik dol op pijpenkrullen! De kapsel van Beyonce vind ik hartstikke mooi. Vooral als het haar vol is. Probleem is alleen dat dit soort krullen je echt moeten staan. En bij haar staat het daadwerkelijk fantastisch!

cassie

Cassie Ventura… een geweldige dame met zeer mooi haar. Of tenminste dat had ze… Cassie heeft namelijk de helft van haar haren kaal geschoren! Zonde, want kijk hoe mooi haar haren is. Vooral deze kapsel vind ik fantastisch!

Zoals jullie misschien gemerkt hebben, ben ik zelf dol op lang zwart haar. Ik kan trouwens geen genoeg van Cassie’s mooie haren krijgen. Zie hier een collectie van Cassie’s mooie kapsels 😀

cassie

Wat vinden jullie van deze kapsels? En welke celeb kapsel vind jij mooi?

XOXO. Kaoutar

2 thoughts on “My Fav: Celeb kapsels

Geef een reactie

