Fashion

Trends: Modetrends lente 2013

Eindelijk! De sneeuw is weg en ook de temperaturen zijn weer aan het stijgen. De lente komt tevoorschijn en gaat natuurlijk gepaard met trends op modegebied.  In de lente kan je er zeer fashionable eruit zien. Deze lente zijn er enkele must-have items die in alle tijdschriften en winkeletalages staan. Ik heb enkele collages gemaakt van de trends voor deze lente. Uit verschillende webshops heb ik de leukste items geselecteerd. Alles is onder de 50 euro!

Trend 1: Tropical Paradise

De lente, de bloemetjes en bijen verschijnen. Dus de bloemenprint zal ook verschijnen. Ik word er altijd super vrolijk van bloemetjesprint. Hier zijn een aantal voorbeelden:

Tropical Paradise

Tropical Paradise

Trend 2: Simply Red

De kleur rood is in bijna alle winkels te vinden. Felrood, bordeauxrood, zalmrood, alle kleuren rood vind je in de winkels. Wel moet je uitkijken dat je outfit niet helemaal rood wordt, dat is wel teveel.

Simply Red

Simply Red

Trend 3: Stripes Dessin

Strakke lijnen en strepen is nu ook een trend.  Weet wel; verticale strepen maken je lang (en dus slanker), terwijl horizontale strepen werken in de breedte (en dus je automatisch breder maakt)

Stripes Dessin

Stripes Dessin

Trend 4: Soft Pastel

Dit is mijn lievelingstrend. Zachte pastelkleuren vind ik mooi en het ziet er altijd klassiek uit. Deze trend kan je met felgekleurde kleding combineren.

Soft Pastel

Soft Pastel

Trend 5: Double Denim

Spijkerstof zal nooit uit de mode zijn. Nu is het de bedoeling dat spijkeritems met elkaar worden gecombineerd. Alle combinaties mogen en is mogelijk!

Double Denim

Double Denim

Je kan ook de trends combineren. Dat heb ik namelijk ook gedaan! De rode blazer (is vuurrood in het echt) heb ik van H&M. Gestreepte trui is van Only.

Simply Red & Denim Dessin

Simply Red & Denim Dessin

Nu je weet welke trends in de lente mode zijn, vraag ik mij af: Welke modetrend is jouw favoriet?

XOXO Kaoutar

4 thoughts on “Trends: Modetrends lente 2013

Geef een reactie

